سونی متعاقبا هدفون ها را به بلوتوث چند نقطه ای مجهز می کند

GIGA توصیه می کند

مشاوره خرید هدفون در گیگا

با این حال، در پایان بیانیه مطبوعاتی، هنوز هم یک خبر خوب وجود دارد: همه مدل‌ها سری LinkBuds باید به روز رسانی نرم افزار در نوامبر 2022 پشتیبانی از ویژگی را دریافت کنید اتصالات بلوتوث چند نقطه ای می آورد. نه تنها Linkbuds و Linkbuds S، بلکه مدل بالای بی سیم واقعی تا حدودی قدیمی تر نیز وجود دارد سونی WF-1000XM4 (نگاه کنید به تست GIGA) به گفته سازنده ژاپنی “از زمستان امسال” به چند نقطه مجهز خواهد شد. به‌روزرسانی میان‌افزار به برنامه تلفن همراه Sony «Headphones Connect» (اندروید و iOS) نیاز دارد.

Sony Linkbuds S: به روز رسانی برای بلوتوث چند نقطه ای در ماه نوامبر ارائه می شود (منبع تصویر: GIGA)
Sony LinkBuds S

در سیل گوشی های بی سیم واقعی موجود در بازار، شناسایی نقاط فروش منحصر به فرد دشوار است. تغییر پرواز از یک بازیکن به بازیکن دیگر یکی از آن جزئیاتی است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه کنید. کاربران اپل زمانی که با هدفون های Beats یا AirPods خود با همان Apple ID وارد دستگاه های خود (مانند iPhone، iMac، Apple TV) می شوند، با یک ویژگی مشابه آشنا هستند. در اینجا به طور خودکار محل پخش موسیقی تشخیص داده می شود – هیچ اتصالی نباید قطع شود و دوباره برقرار شود. خوب است که سونی اکنون این راحتی را به مدل های خود اضافه می کند.

این فقط یک پاراگراف نامشخص در بیانیه مطبوعاتی اخیر سونی است – اما همه چیز را دارد. این پیام در واقع در مورد نوع رنگی جدید “Earth Blue” برای هدفون Linkbuds S است که از دانه های بازیافتی بطری های آب پلاستیکی استفاده می کند.

Sony Linkbuds و WF-1000XM4: اتصالات چند نقطه ای به زودی

علاوه بر صدا، طراحی، عملکرد و راحتی پوشیدن، اتصالات چند نقطه ای یک ویژگی مهم است که به طور قابل توجهی هدفون را بهبود می بخشد. سونی آن را برای مدل‌های منتخب از طریق به‌روزرسانی سیستم‌افزار از نوامبر تحویل خواهد داد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 04/11/2022 03:21

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

عملکرد به این معنی است که هدفون با دو دستگاه به طور همزمان متصل می شوند می تواند بماند. سونی همچنین مثالی ارائه می‌کند: «به عنوان مثال، اگر کاربر در حال گوش دادن به موسیقی در رایانه شخصی باشد و تماسی با تلفن هوشمند برقرار شود، LinkBuds به طور خودکار به تماس تغییر می‌کند.» بنابراین Multipoint یک جزئیات بسیار مفید در زندگی روزمره است که باعث صرفه‌جویی در مصرف می‌شود. زمان و دردسر هر کسی که هدفون خود را به تلفن همراه خود وصل کرده است، به خانه می آید و سپس پشت لپ تاپ خود می نشیند، احتمالاً مشکل را می داند: ابتدا تلفن همراه را جدا کنید، سپس آن را دوباره به لپ تاپ وصل کنید – اگر فوراً کار کرد. از آنجایی که Multipoint Bluetooth یک نعمت واقعی است.

Sony LinkBuds S

می‌توانید در نمای کلی ما بخوانید که بلوتوث چند نقطه‌ای با جزئیات به ارمغان می‌آورد و کدام دستگاه‌ها به آن مجهز هستند: