ساعت هوشمند گوگل در اولین خرده فروش دیده می شود

کم کم تمام اسرار پیرامون پیکسل واچ فاش می شود. حتی قبل از معرفی رسمی، ساعت هوشمند گوگل اکنون در یک خرده فروشی در ایالات متحده ظاهر شده است. اما مشتریان هنوز باید تا زمان عرضه آن صبور باشند.

گوگل

Google Pixel Watch در خرده فروشان ظاهر شد

گوگل حتی به صورت رسمی از Pixel Watch رونمایی نکرده است، اینجاست در ایالات متحده در خرده فروش Target آماده شد – اگر فقط در پشت صحنه. ساعت هوشمند گوگل هنوز برای خرید از Target در دسترس نیست. به هر حال، اکنون مشخص شده است که گوگل پیکسل واچ را به کدام بسته بندی مجهز خواهد کرد. ظاهراً این ساعت خیلی بزرگتر از خود ساعت نیست و علامت “با فیت بیت” را در گوشه خود دارد (منبع: xXavi3rx در Reddit).

این واقعیت که این ساعت هوشمند قبلاً در یک خرده فروش ظاهر شده است را می توان به عنوان نشانه ای از عرضه آن در روز عرضه در 6 اکتبر در نظر گرفت. این گروه همراه با گوشی هوشمند Pixel 7 (Pro)، این ساعت را در یک رویداد “ساخت توسط Google” ارائه می دهد. قیمت آن بین 300 تا 350 یورو پیش بینی می شود.



منبع

ویدیوی طراحی Google Pixel Watch

Google Pixel Watch از 6 اکتبر در دسترس است؟

Pixel Watch در ویدیوی طراحی:

حداقل اکنون واقعاً واضح است که ساعت هوشمند با نام Google Pixel Watch به بازار عرضه شده است تبدیل می شود. وقتی نوبت به این مورد می رسد، مشتریان می توانند بین انواع مشکی، نقره ای و طلایی انتخاب کنند. دستبندها انتخاب بیشتری را ارائه می دهند: گوگل دستبند ورزشی را در رنگ های خاکستری روشن، خاکستری، مشکی، سبز تیره و سبز روشن ارائه می دهد.

علاوه بر این دستبند ورزشی از یک دستبند چرم و نسخه بافته شده بیرون رفتن نسخه چرم در رنگ های سبز و مشکی، نسخه بافته شده در رنگ های نارنجی، سبز و سبز روشن موجود است.

بسته بندی ساعت گوگل پیکسل به این صورت است:

ساعت پیکسل گوگل در جعبه خود. (منبع تصویر: xXavi3rx در Reddit)

با توجه به افشای اطلاعات و اطلاعات قبلی از گوگل، پیکسل واچ دارای گوریلا گلس. هنوز مشخص نیست که کدام گروه (ویکتوس یا دی ایکس) را انتخاب کرده است.