ساب ووفر با پول کم: آمازون جعبه باس پرفروش را کاهش می دهد


Mivoc Hype 10 G2 یک ساب ووفر بسیار محبوب و مورد بررسی است. با ابعاد جمع و جور، کیفیت صدای خوب و قیمت جذاب خود را تحت تاثیر قرار می دهد. در Prime Day 2022، می‌توانید هنگام خرید، 20 درصد اضافی پس انداز کنید.

آمازون Mivoc Hype 10 G2 را به قیمت 143 یورو به فروش می رساند

به عنوان بخشی از روز نخست 2022، Mivoc Hype 10 G2 با قیمت 143 یورو می توانید آن را در آمازون با 20 درصد تخفیف دریافت کنید. هر کسی که با یک ساب ووفر فعال معاشقه می کند، اکنون می تواند بدون تردید آن را خریداری کند. قیمت معمولی آن 179 یورو است که در واقع بسیار ارزان است. این پیشنهاد فقط برای اعضای Amazon Prime معتبر است.

چه چیزی باعث محبوبیت ساب ووفر Mivoc در آمازون شده است؟

اگر به فهرست پرفروش‌ترین ساب‌ووفرها در آمازون نگاه کنید، Mivoc Hype 10 G2 بسیار بالاست (از 12 ژوئیه 2022). میانگین رتبه بندی مشتریان در حال حاضر پیوست شده است 4.7 از 5 ستاره.

از نظر قیمت یک مدل مقرون به صرفه است، اما می تواند شمع رقبای گران قیمت را نیز حفظ کند. از درایور 10 اینچی فرکانس های 20 هرتز را بازتولید می کند، ابعاد محفظه 32 × 47.5 × 36 سانتی متر (عرض × ارتفاع × عمق) است.

نه یک معجزه طراحی، اما از نظر فنی درجه یک و بالاتر از همه ارزان است: Hype 10 G2 پرفروش ترین در آمازون است. (منبع تصویر: Mivoc)

برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن باید کمی به تنظیمات Mivoc Hype 10 G2 نگاهی بیندازید: “اگر از کنترل متقاطع در موقعیت وسط یا پایین تر در جهت 48 هرتز استفاده کنید، بازتولید باس Mivoc ایگور والوسک در وبلاگ خود Igor’s Lab توضیح می دهد که Hype 10 G2 در این محدوده قیمت تقریباً منحصر به فرد است. قاب MDF پایدار و کاربردی است، اما به سادگی پردازش شده و یک معجزه طراحی نیست. این هست یک ساب ووفر برای شکارچیان مقرون به صرفه، که دقیقا همان کاری را که باید انجام می دهد و بی جهت کیف پول شما را سنگین نمی کند.

مزایای:

  • عملکرد بیس بسیار خوبی نسبت به رنج قیمتی که دارد
  • گزینه های تنظیم خوب، دستیابی به صدای مطلوب را آسان تر می کند، به عنوان مثال گزینه معکوس فاز

معایب:

  • کیفیت پردازش ساده و هزینه های متوسط ​​مواد امتیازاتی برای قیمت پایین است

می‌توانید جعبه‌های بیس پیشنهادی بیشتری برای فیلم و موسیقی را در راهنمای خرید ما پیدا کنید:

Amazon Prime Day 2022: شما باید این را بدانید

  • تخفیف ها فقط برای امسال است اعضای اصلی، به اشتراک پولی Amazon Prime (30 روز آزمایشی رایگان) نیاز دارد.
  • قیمت های ویژه در اینجا ذکر شده است بلافاصله اعمال شود تا چهارشنبه 13 جولای 2022 ساعت 11:59 ب.ظ. تمامی اظهارات بدون ضمانت
  • موارد زیر برای همه پیشنهادات اعمال می شود: “تا زمانی که سهام باقی مانده است”. بنابراین توصیه می شود از قبل در نظر بگیرید که کدام دستگاه آمازون را می خواهید و به سرعت ضربه بزنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع