زیرا کارمندان از WhatsApp: Juicy fine برای بانک ها استفاده می کنند

در ایالات متحده، چندین بانک در آستانه رسیدن به توافق با SEC و CFTC هستند. دویچه بانک و سایر موسسات مانند بانک آمریکا، سیتی گروپ، گلدمن ساکس، مورگان استنلی و بارکلیز باید به توافق برسند. برای یک جریمه هنگفت آماده شویدکه مجموع هر کدام از آنها به 200 میلیون دلار می رسد. ماه‌هاست که ناظران در حال بررسی میزان استفاده از واتس‌اپ برای ارتباطات تجاری بوده‌اند.

مقامات تحقیق همچنین مشکوک به اختلاط برنامه ها و دستگاه های تجاری و خصوصی هستند خطر امنیتی احتمالی نشان می دهد. این امر دسترسی هکرها به سیستم ها را آسان تر می کند. این یکی دیگر از دلایلی است که فرض می شود جریمه ها می توانند به ویژه بالا باشند تا اثر بازدارندگی داشته باشند.

زبان ها:آلمانی

مجوز:نرم افزار رایگان

نسخه:2.22.18.70

دویچه بانک و سایر موسسات مالی در ایالات متحده با مجازات های گسترده ای روبرو هستند. گفته می‌شود که کارمندان از طریق پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌اپ ارتباطات تجاری را انجام داده‌اند که با مقررات انطباق در تضاد است. این جریمه می تواند تا 200 میلیون دلار برای هر بانک باشد.

بانک ها برای واتس اپ میلیون ها جریمه شدند

همچنین در آلمان رگولاتور مالی بافین را بررسی می کند تخلفات احتمالی در ارتباط بین کارمندان دویچه بانک و شرکت تابعه صندوق DWS. در صورت اعمال جریمه در این کشور، برای بانک، استفاده از واتس اپ می تواند دو برابر گران شود.



منبع

در دسامبر 2021، JP Morgan Chase، بزرگترین بانک ایالات متحده، قبلاً با SEC و CFTC به توافق خارج از دادگاه رسیده بود. با پرداخت 200 میلیون دلار موافقت شد. ده ها هزار پیام گفته می شود که بایگانی نشده اند (منبع: Handelsblatt).

در ویدیو: اینها بهترین جایگزین برای WhatsApp هستند.

واتس اپ: تنظیم کننده مالی آلمان نیز مشخص شد