دیزنی + ناامید از اشتراک تبلیغات: بسیاری از فیلم های محبوب پنهان شده است

یکی دیگر از اشتراک های دیزنی + اکنون در ایالات متحده در دسترس است. هر کسی که بتواند با معافیت های تبلیغاتی زندگی کند، هزینه می پردازد دیزنی + پایه 7.99 دلار در هر ماه. Disney+ Premium بدون تبلیغات 10.99 دلار در ماه پس از افزایش قیمت است. معرفی اشتراک تبلیغات در آلمان و سایر کشورها برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

دیزنی +: اشتراک تبلیغاتی فیلم های کودکان را پنهان می کند

مقایسه گزینه های پخش جریانی برای دیزنی +:

دیزنی: هیچ تبلیغی برای فیلم های کودکان وجود ندارد

با توجه به گزارش کاربران محاسبه می شود فیلم‌های انیمیشن محبوب در Disney+ Basic دیگر پیدا نمی شود این شامل تمام فیلم‌های داستان اسباب‌بازی و مجموعه ماشین‌ها، و همچنین قسمت اول «یخ‌زده» در کنار «خزیدن بزرگ»، «هیولا ای‌جی» و «سیندرلا» می‌شود. فیلم‌های کوتاه منطبق نیز از پلتفرم ناپدید شده‌اند (منبع: Whats On Disney Plus).

مدت کوتاهی پس از راه اندازی اشتراک جدید، مشخص است که همه مشتریان همیشه به کاتالوگ کامل Disney+ دسترسی ندارند. کاربران متوجه این موضوع شدند برخی از محتواها دیگر نشان داده نمی شوند، هنگامی که نمایه کودک فعال می شود. با این حال، فیلم ها و سریال های گمشده مخاطب بزرگسال نیستند.

دیزنی قبلاً در ابتدای سال 2021 کاتالوگ پروفایل های کودکان را به میزان قابل توجهی کاهش داده بود. با این حال، در اینجا هیچ وقفه تبلیغاتی به عنوان دلیل ذکر نشد. بلکه نگرانی این بود فیلم هایی با کلیشه هایی درباره فرهنگ های خاص دیگر نمی خواهید ارائه دهید. برای مثال، “کتاب جنگل” و “اشراف زادگان” از جمله این موارد بودند.



منبع

پس از نتفلیکس، دیزنی پلاس اکنون اشتراک ارزان‌تری را با وقفه‌های تبلیغاتی ارائه می‌کند. تحت شرایط خاص، مشتریان دیگر نمی توانند به برخی از فیلم ها و سریال های محبوب در اینجا دسترسی داشته باشند. به گفته دیزنی، این به محافظت از کودکان مربوط می شود.

هنگام اعلام اشتراک تبلیغاتی، دیزنی قبلاً توضیح داده است که این اشتراک بدون وقفه تبلیغاتی برای فیلم های کودکان خواهد داد. با این حال، به طور کلی، فرض بر این بود که فیلم ها به سادگی بدون تبلیغات اجرا می شوند. ظاهراً Disney + آن را متفاوت می بیند و وقتی پروفایل فرزند فعال است دسترسی را غیرفعال می کند.