دشمن اصلی خودرو: آیا ماتن به خواب زمستانی می رود؟

یک گاراژ فقط تا حد محدودی افراد مدبر را دور نگه می دارد. همچنین تله های بو برای مدت طولانی کمک نمی کند، زیرا مارتنس ها به سرعت به بوهای جدید عادت می کنند. حتی اگر بخواهید مارتنس ها را دور نگه دارید، حتی دستگاه های اولتراسونیک تا حدی موثر هستند. حیوانات تنها با دستگاه های باکیفیت که فرکانس ها را به طور مستقل تغییر می دهند، احساس ناراحتی می کنند.

بازدارنده مارتن PATTLER® برای نصب روی ماشین - 1 قطعه |  دفاع مارتن موثر برای اتومبیل ها - با

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/10/2023 ساعت 4:34 بعد از ظهر

بازدارنده مارتن PATTLER® برای نصب روی ماشین – 1 قطعه | دفاع مارتن موثر برای اتومبیل ها – با

گالری عکس را شروع کنید(10 تصویر)

مورد زیر بدتر است. اگر قبلا یک کوزه عجیب در محفظه موتور بود، آن را بو می کنند و سعی می کنند لانه مزاحم را از بین ببرند. به همین دلیل است که صدمات جانوران به ویژه در فصل بهار در فصل جفت گیری رخ می دهد.

چگونه می توانید از آسیب جانوران جلوگیری کنید؟

متاسفیم اما مارتن به خواب زمستانی نمی رود. بنابراین ماشین شما حتی در برف، یخ و سرما در برابر کابل‌زن ناز در امان نیست. اما برعکس. زیرا به خصوص در زمستان مارتین گرسنه است.

از آنجایی که مارتنس ها شب زنده داری هستند، از نور شدید دوری می کنند. بنابراین پارک کردن زیر چراغ خیابان ممکن است کمک کند منبع نور با آشکارساز حرکت (به آمازون مراجعه کنید) برای نصب اگر پارکینگ خصوصی دارید. حداکثر شما از دست مارتنس در امان هستید تفنگ های بی حس کننده مخصوص، که می تواند به نقاط آسیب پذیر در محفظه موتور متصل شود و به باتری خودرو متصل شود (به آمازون مراجعه کنید). با این حال، شما نباید این را خودتان نصب کنید. در عوض، به کارگاه مورد اعتماد خود مراجعه کنید. هزینه دستگاه و نصب آن کمتر از 300 یورو است (منبع: TÜV Nord).

به عنوان مثال، ابزارهای موثر وصل کردن یک مش سیمی در زیر بلوک موتور (مشاهده در آمازون) و همچنین شستشوی منظم موتوربرای از بین بردن هرگونه بو از مارتنس های خارجی. این باعث می‌شود کمتر احتمال دارد که مارتنس‌ها جذب شوند و در نهایت در بلوک موتور بیهوش شوند.

هر ساله تا 200000 خسارات جانور در آلمان وجود دارد که هزینه آن به بیش از 60 میلیون یورو می رسد (منبع: TÜV Nord). آسیب بیشتر است تحت پوشش بیمه جزئی و فراگیراگر شک دارید، باید با شرکت بیمه خود تماس بگیرید. خسارات ناشی از حمله ماتن معمولا پوشش داده نمی شود.

آسیب ماتن: چگونه اتفاق می افتد؟

CES 2023: فولکس‌واگن، مرسدس و شرکای خودروهای الکترونیکی خود را معرفی کردند

این خودرو از مارتن در برابر آب و هوا محافظت می کند. تا اینجا رفتار آفت قابل درک است، اما مخرب بودن آن از کجا می آید؟ پاسخ: حیوانات هستند بسیار کنجکاو و همچنین همه چیزخوار. این بدان معنی است که آنها مانند کودکان نوپا همه چیز را در دهان خود می گذارند و آنها را می جوند.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر



منبع

اتومبیل هایی که در بیرون پارک می شوند، به خصوص پس از یک رانندگی طولانی، تأثیری جادویی بر روی توپ های خز دارند. وقتی زیر صفر باشد قابل درک است. محفظه موتور گرم یک مکان دنج و قابل دسترسی است – و حیوانات در آنجا از برف و باد گزنده محافظت می شوند. اگر این ویژگی را نداشته باشد، این امر به ماتن داده می شود شیلنگ ها، کابل های احتراق یا چکمه های محور نیش زدن

همیشه در جستجوی غذا است تا دمای بدن خود را بالا نگه دارد، اما گیاهان و حیوانات کوچک در ماه های زمستان به ندرت دیده می شوند. در مقابل، سطل های زباله ما مانند صندوقچه گنج عمل می کنند که واقعاً شما را به یک جشن دعوت می کند. این، با این حال، تنها به عنوان دلیلی که چرا حیوانات کوچک ناز سکونتگاه های انسانی رویکرد.

چرا به خودروها حمله می شود؟

چند اثر پنجه روی سقف ماشین اغلب برای بالا بردن فشار خون شما کافی است – آیا مارتین دوباره برخورد کرده است؟ متأسفانه، برای همه کسانی که حداقل در زمستان به آرامش و آرامش از هیولاها امیدوارند، خبر بدی داریم.

تحرک

مرتن در خواب زمستانی: می تواند بسیار زیبا باشد