خودروهای الکترونیکی جدید اولویت های کاملا متفاوتی دارند

علاوه بر تایکان، ماکان و کاین نیز به زودی برقی خواهند شد که از نظر فروش مرتباً جایگزین یکدیگر می شوند. اما نباید به همین جا ختم شود. ظاهراً پورشه در حال برنامه‌ریزی برای گسترش دامنه خودروهای شاسی‌بلند و افزایش چشمگیر آن‌ها است. اشتوتگارت باید روی یک کالسکه بزرگ خانوادگی کار کنید

اندازه و جرم چنین بدنه ای در پورشه غیرعادی است. با این حال، از جنبه های دیگر، K1 شایعه شده کاملاً با تصویر مطابقت دارد. به گزارش اخبار خودرو، شاسی بلند الکتریکی با الف باتری با کارایی بالا و فناوری شارژ 920 ولت جدید توسعه یافته است مجهز شود. تاکنون 800 ولت برترین صنعت در نظر گرفته شده است که عمدتاً توسط گروه هیوندای نصب می شود.

پورشه – نام مخفف خودروهای اسپورت، موتورهای خروشان، سرعت‌های بالا و شتابی است که شما را به سمت صندلی‌هایتان هل می‌دهد. به غیر از صدای موتور احتراقی اصلی، این موتور از زمان تایکان با درایو الکتریکی نیز در دسترس بوده است. مدل‌های دیگری نیز قرار است دنبال شوند، اما یک خودروی الکتریکی کاملاً جدید نیز مورد بحث است. که باید تفاوت قابل توجهی با پورشه معمولی داشته باشد.

خودروی الکتریکی جدید پورشه یک کالسکه خانوادگی غول پیکر خواهد بود

بر اساس گزارشی از Automotive News، گفته می شود مدیران پورشه سال گذشته مدلی را به نمایندگی ها در ایالات متحده ارائه کرده اند. بر این اساس، پورشه جدید در ابتدا به نام پروژه K1 گوش می دهد. او “بسیار غیر پورشه” بود، به گفته یک فروشنده (از طریق Ecomento) و به عنوان ترکیبی از سدان و کراس اوور، با طراحی صاف عقب که باید به وضوح خود را از مدل‌های SUV ماکان و کاین متمایز کند، توصیف شده است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید
پورشه برقی می شود تایکان ثابت کرده است که یک داستان موفقیت واقعی برای برند خودروهای اسپورت فولکس‌واگن است و برای پورشه به خوبی پیش می‌رود. به تدریج پورشه قصد دارد در سال های آینده این کار را انجام دهد تقریباً تمام خودروها را به درایو الکتریکی تبدیل کنید. تنها 911 تا زمانی که ممکن است با موتور احتراقی به موازات نسخه الکتریکی ادامه خواهد یافت.

تریلر پورشه تایکان اسپورت توریسمو

SUV عظیم و خودروی اسپرت برقی: پورشه اینگونه می‌خواهد شکاف را پر کند

تایکان کراس توریسمو تا کنون بزرگترین خودروی الکتریکی پورشه است.

و او می آید K1 با سه ردیف صندلی، احتمالاً به عنوان یک خودروی 7 نفره، و گفته می شود که در بخش لوکس تولید کننده خودروهای اسپورت رهبری می کند. خودروهای 7 نفره قبلاً از پورشه ناشناخته بودند، اما بسیار مد روز هستند. به عنوان مثال، کیا و اشکودا نیز در خودروهای مفهومی ارائه شده به شاسی بلندهای بزرگ با فضایی برای بسیاری از سرنشینان متکی هستند.

به طور رسمی، الیور بلوم، رئیس پورشه و فولکس واگن تنها تایید کرده است که پورشه در حال کار بر روی یک SUV لوکس است که قرار است در لایپزیگ ساخته شود. Automotive News در مورد یکی می نویسد عرضه احتمالی بازار در ایالات متحده از سال 2026. در آلمان، چنین پورشه ای باید کمی زودتر ظاهر شود.



منبع