خودروهای الکترونیکی با بحران انرژی مقابله خواهند کرد، موتورهای احتراقی شمارش می شوند

در حال حاضر هستند افزایش سرسام آور قیمت انرژی در راه. اگرچه آنها موتورهای احتراقی را نیز تحت تأثیر قرار می دهند، اما نگرانی هایی را در بین مشتریان ایجاد می کنند، به ویژه در مورد خودروهای الکترونیکی با قیمت برق بالا: به نظر می رسد این سوال که آیا با وجود قیمت خرید بالاتر و یارانه های کمتر، ارزش خرید یک خودروی برقی در آینده را دارد یا خیر. باز کن.

مقررات انتشار گازهای گلخانه ای، اما همچنین ممنوعیت های احتمالی رانندگی محلی باید این را تضمین کند موتورهای احتراقی به طور فزاینده ای غیرجذاب می شوند برای مشتریان و در عین حال گران تر برای تولید. بنابراین گام به گام ماشین الکتریکی باید در واقع به انتخاب بهتر و ارزان‌تری تبدیل شود.

خودروهای برقی به زودی به تامین برق کمک خواهند کرد

کلید این امر در تولید انبوه نهفته است، که باید هزینه های ساخت را کاهش دهد، همانطور که در مورد موتورهای احتراقی وجود دارد. اما نه تنها اراده خیر پشت حمایت از خودروهای الکترونیکی است. مشخصات سخت موتورهای بنزینی و دیزلی، ادامه تکیه بر فناوری قدیمی را عملا غیرممکن می کند: تعادل بین خودروهای الکتریکی و موتورهای احتراقی بلوم در مصاحبه ای با خبرنگاران به مناسبت راه اندازی یک سرمایه گذاری مشترک جدید برای ایستگاه های شارژ در ایتالیا گفت.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

در زمان افزایش سرسام آور قیمت برق، خودروهای الکترونیکی کار آسانی ندارند. مزیت هزینه طولانی مدت نسبت به موتورهای احتراقی، لرزان است. برای الیور بلوم، رئیس فولکس‌واگن، این دلیلی برای شک در خودروی الکتریکی نیست.

رئیس فولکس واگن: خودروهای الکترونیکی موتورهای احتراقی را تحت الشعاع قرار خواهند داد

بلوم و همکار هیئت مدیره اش توماس اشمال، رئیس فناوری فولکس واگن، مطمئن هستند. بلوم افزایش قیمت در بازار انرژی را یک “اثر موقت” توصیف کرد. بنابراین هنگام ارزیابی خودروهای الکترونیکی، بهتر است به دوره های میان مدت تا بلندمدت توجه شود. برای ما بسیار واضح است که حرکت الکتریکی آینده گروه فولکس واگن بلوم ادامه داد.

فولکس واگن می‌خواهد به خودروهای الکتریکی وفادار بماند و نه تنها این: مدل‌های مقرون‌به‌صرفه برای مدت طولانی از جدول خارج نمی‌شوند، اگرچه وضعیت فعلی به این معنی است که قیمت فولکس استرومر مکرراً به سمت بالا اصلاح می‌شود. اما مدیرعامل الیور بلوم می‌خواهد ادامه دهد “وسایل نقلیه سطح ورودی” ارزان قیمت توسعه و ارائه (منبع: ولت).

برای Schmall، اروپا “فقط کمی خارج از مسیر است، در حالی که ایالات متحده در حال شتاب است”. او نگران تامین انرژی کافی نیست. برعکس، خودروهای الکترونیکی آینده حتی باید از طریق شارژ دوطرفه به امنیت منبع تغذیه کمک کنند.



منبع

رقابت قیمت بین موتورهای احتراقی و خودروهای الکترونیکی برای مدت طولانی در ذهن ما بوده است: