حرکت الکتریکی: سوخت های الکترونیکی چیست؟

“E-Fuels” یک اصطلاح چتر برای است سوخت های مصنوعیکه با آن خودروهای با موتورهای بنزینی و دیزلی نسبت به بنزین و گازوئیل و امثال آن می توان به روشی سازگارتر با محیط زیست کار کرد.اصطلاح “سوخت های الکتریکی” به طور کامل نوشته شده است. نکته خاص در مورد آن این است که سوخت به صورت مصنوعی و با کمک انرژی های تجدیدپذیر تولید می شود و از روغن های معدنی استفاده نمی شود.

GIGA توصیه می کند

بیشترین خوانده شده مقالات تحرک



منبع

بنابراین جای تعجب نیست که طرفدارانی مانند الیور بلوم از سوخت های الکترونیکی حمایت می کنند.

را فرایند ساخت می توان چیزی شبیه به این تصور کرد: برای مثال با کمک انرژی باد، هیدروژن تولید می شود. به جای استفاده مستقیم از آن، مانند خودروهای پیل سوختی، بیشتر به یک هیدروکربن با CO2 استخراج شده از هوا تبدیل می شود. نمونه ای از سوخت الکترونیکی به دست آمده از این طریق 2-بوتانول است. با عدد اکتان بسیار بالا 105، سوخت چگالی هیدروکربنی بالاتری نسبت به بنزین معمولی درجه یک با عدد اکتان 95 دارد. این امر مهندسان را قادر می‌سازد تا موتورهای کارآمدتری با مصرف سوخت کمتر در دراز مدت توسعه دهند.

E-Fuel: آیا موتورهای احتراقی می توانند از سوخت مصنوعی استفاده کنند؟

صحبت از مصرف: وقتی صحبت از سوخت های مصنوعی می شود مشخص می شود انتشار CO2 کمتر نسبت به سوخت های موجود در پمپ بنزین های امروزی منتشر می شود. از نظر تئوری، تنها CO2 که قبلاً در طول تولید از هوا استخراج شده بود آزاد می شود – در اصل یک بازی با مجموع صفر. تنها نکته قابل انتقاد مصرف بالای برقی است که در طول این فرآیند اتفاق می افتد.

به گفته اولیور بلوم، رئیس پورشه و به زودی فولکس واگن، در مصاحبه ای، اهداف اقلیمی توافق پاریس را نمی توان با خودروهای صرفا الکتریکی برآورده کرد. در عوض، باید به توسعه و استقرار سوخت های الکترونیکی تکیه کرد تا موتورهای احتراقی را نیز به شیوه ای خنثی تر از نظر آب و هوا کار کند. اما به هر حال سوخت های الکترونیکی چیست؟ ما به شما توضیح می دهیم که همه چیز در مورد چیست.

تحرک

تعریف: سوخت های الکترونیکی چیست؟

اگر نگاهی به جاده های آلمان بیندازید، به سرعت مشخص می شود که هنوز راه زیادی تا تحرک کامل برقی باقی مانده است. با این حال، سوخت های الکترونیکی می توانند رانندگی نسبتاً خنثی از نظر آب و هوا را از قبل ممکن کنند. در نهایت اجازه دهید تمامی موتورهای احتراق داخلی می توانند به صورت مصنوعی بدون هیچ مشکلی کار کنند و شبکه پمپ بنزین موجود نیز برای توزیع ایده آل است. مزیت سوخت های الکترونیکی این است که فراریت کمی دارند – سوخت فقط در دمای حدود 100 درجه سانتیگراد تبخیر می شود.