جزئیات جدید رقابت را به لرزه در می آورد

جزئیات در مورد دوربین بسیار جالب است زیرا سامسونگ احتمالاً از یک سنسور 200 مگاپیکسلی جدید برای Galaxy S23 Ultra استفاده می کند که این شرکت هنوز آن را در اختیار سایر سازندگان قرار نداده است. شیائومی، موتورولا و شرکت تنها می توانند از سنسور قدیمی استفاده کنند. بنابراین سامسونگ می تواند اولین گوشی هوشمند 200 مگاپیکسلی را بسازد، کدام یک واقعا از تعداد پیکسل بالا سود می برد و گام 108 مگاپیکسلی در واقع توجیه می کند. علاوه بر این، گفته می شود سامسونگ نرم افزار پردازش تصویر را تا حد زیادی بهبود بخشیده است.

این چیزی است که اولین دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا اج 30 اولترا می تواند انجام دهد:

Samsung Galaxy S23 Ultra در اوایل ژانویه؟

گفته می شود که یک ارائه دهنده در کره جنوبی اخیرا فاش کرده است که سامسونگ قصد دارد گوشی های هوشمند جدید گلکسی S23 را برای اوایل ژانویه 2023 معرفی کند. در واقع، برنامه می گوید که تا فوریه 2023 انتظار گوشی های هوشمند جدید را نداریم. در هر صورت، لازم نیست مدت زیادی منتظر گوشی های هوشمند برتر جدید سامسونگ باشیم.



منبع

سامسونگ تا چند ماه دیگر گلکسی اس 23 اولترا را رسما معرفی خواهد کرد. گفته می شود که این گوشی هوشمند بهترین گوشی هوشمند رده بالایی است که توسط سازنده کره جنوبی در پنج سال گذشته ساخته شده است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد دوربین به دست آمده است که باید باعث شود که رقابت بنشیند و متوجه شود.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی جدید

مدت هاست که شایعات و اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy S23 Ultra منتشر می شود. اخیراً، یکی از افراد داخلی مجبور شد اعتراف کند که گوشی سامسونگ بسیار بهتر از آن چیزی است که او ابتدا انتظار داشت. اکنون هستند اطلاعات دقیق در مورد دوربین در پشت ظاهر شدبرای تایید سنسور 200 مگاپیکسلی جدید:

بر این اساس، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با یک دوربین 200 مگاپیکسلی کاملا جدید، که هنوز هیچ سازنده دیگری از آن استفاده نمی کند. کیفیت تصویر و وضوح دوربین باید به کیفیتی برسد که قرار نیست از تلفن های همراه سامسونگ بدانیم. همچنین دو لنز تله فوتو وجود دارد که سطوح مختلف زوم را پوشش می‌دهند تا بتوانید هنگام زوم کردن بدون افت کیفیت، تغییر را انجام دهید. همچنین یک زاویه فوق العاده گسترده با 12 مگاپیکسل وجود دارد.