تلویزیون قاب عکس سامسونگ با بالاترین قیمت در روز پرایم

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ The Frame QLED 4K

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/13 ساعت 12:18 ب.ظ

Samsung “The Frame” در روز پرایم ارائه می شود – چرا تلویزیون ارزش آن را دارد

یک ویژگی خاص این است که دستگاه در صورت عدم استفاده، نقاشی ها را نمایش می دهد – سنسورها تشخیص می دهند که شخصی در اتاق است و فقط تصاویر را نمایش می دهد، در غیر این صورت تلویزیون خاموش است تا برق بی مورد هدر نرود. چارچوب پشتیبانی می کند برداشت از یک نقاشی. علاوه بر این، تنها یک کابل به صفحه نمایش متصل است که به یک جعبه جداگانه برای اتصال دستگاه های خارجی منتهی می شود. به این ترتیب چیزها قابل مشاهده می شوند از هرج و مرج کابل جلوگیری شد. مهمترین ویژگی های اینجا در ویدیوی کوتاه:

تلویزیون ها بزرگ و بزرگتر می شوند. در اصل، یک پیشرفت عالی اگر … بله، اگر اشیا حتی در حالت خاموش، نوعی سیاهچاله را تشکیل نمی دادند، اتاق را به هم ریخته و از گزینه های تزئینی جلوگیری می کرد. سامسونگ این مشکل را تشخیص داده است و با تلویزیون های “The Frame” خود یک جایگزین ارائه می دهد.

یکی از بهترین پیشنهادات تلویزیون در روز پرایم این است: Samsung “The Frame” GQ55LS03AAUXZG با 55 اینچ QLED در حال حاضر با قیمت های بسیار خوب در آمازون موجود است. 588.05 یورو – ارسال رایگان این دستگاه معمولاً حداقل 619 یورو به صورت آنلاین هزینه دارد، اغلب بیشتر و با ارسال گران قیمت اضافی.

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ The Frame QLED 4K

در حال حاضر یک تلویزیون شیک در Amazon Prime Day در دسترس است. The Frame 55 اینچی سامسونگ با زیبایی شناسی و همچنین از نقطه نظر فنی متقاعد می شود.

در حال حاضر می توان یک کپی خاص توصیه شده را در روز پرایم ایمن کرد. این مدل 2021 است که به همراه دارد پنل QLED و یک مورب از 55 اینچ ارائه شده است. تلویزیون را می توان با پایه های ارائه شده تنظیم کرد یا به دیوار وصل کرد.

به جای 649 یورو، ارسال رایگان. تلویزیون 55 اینچی 4K، صفحه نمایش QLED مات. طراحی فوق العاده باریک با قاب عکس. آثار هنری را در صورت عدم استفاده نمایش می دهد. HDMI 2.1 و 120 هرتز، مدل سال 2021.

Samsung The Frame (2021)

“The Frame” را در آمازون با قیمت ویژه ایمن کنید

قبل از اعتصاب: مشتریانی که مشترک آمازون پرایم شده‌اند، گاهی تخفیف‌های بیشتری دریافت می‌کنند، می‌توانند زودتر به پیشنهادات دسترسی پیدا کنند و در هزینه‌های ارسال صرفه‌جویی کنند. اگر مشتری نیستید، می توانید آمازون پرایم را به مدت 30 روز به صورت رایگان (دانش آموزان، دانشجویان و کارآموزان حتی به مدت 6 ماه) آزمایش کنید. اگر این را نمی خواهید، به پیشنهادات پیشخوان سایر خرده فروشان مانند MediaMarkt و Saturn نگاهی بیندازید. می‌توانید معاملات پرایم روز بیشتری را در مقاله مروری ما بیابید – یا اینجا:

این تلویزیون همچنین برای گیمرها جالب است، زیرا در حال حاضر یکی از ارزان ترین مدل های 55 اینچی است پنل 120 هرتز و یکی پورت HDMI 2.1 (علاوه بر 3× HDMI 2.0). بنابراین شما می توانید به طور بهینه از PS5 یا Xbox Series در 4K120 استفاده کنید، VRR نیز امکان پذیر است. تلویزیون QLED همچنین دارای روشنایی نسبتاً 500 نیت است، از استانداردهای HD پیشرفته +HDR10 و HLG پشتیبانی می کند، اما از Dolby Vision پشتیبانی نمی کند.

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ The Frame QLED 4K

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/13 ساعت 12:18 ب.ظ

پرایم دی: چه چیزی را باید بدانید؟

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ The Frame QLED 4K

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع به جای 649 یورو، ارسال رایگان. تلویزیون 55 اینچی 4K، صفحه نمایش QLED مات. طراحی فوق العاده باریک با قاب عکس. آثار هنری را در صورت عدم استفاده نمایش می دهد. HDMI 2.1 و 120 هرتز، مدل سال 2021.