تلفن هوشمند، تلویزیون 4K و موارد دیگر در فروش

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/11/2022 05:05

معاملات مگا برای هفته شیائومی در زحل

Xiaomi Redmi Buds 4 Pro: هدفون های ANC اکنون در هفته شیائومی در Saturn فروخته می شوند. منابع تصویر: شیائومی / زحل

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/11/2022 08:21

ساعت هوشمند، تلویزیون، اسکوتر و موارد دیگر با قیمت های عالی

اگر همچنان به دنبال یک گوشی هوشمند خوب با قیمت کمتر از 200 یورو هستید، معامله کنونی Saturn یک نکته برجسته برای شماست: در اینجا می توانید تلفن دو سیم کارته را تهیه کنید. شیائومی ردمی نوت 11 128 گیگابایتی با قیمت کاهش یافته از 160.47 یورو. در آزمایشات، آنها به ویژه قانع کننده بودند عمر باتری غنی به لطف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با عملکرد شارژ سریع 33 وات و طراحی شیک با طرز کار جامد. در مقایسه با سایر گوشی های میان رده، شیائومی ردمی نوت 11 نیز دارای امتیاز بالاتر از حد متوسط ​​است. صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 90 هرتز و FHD+ (2400 × 1080).

شیائومی ردمی نوت 11: یک گوشی هوشمند دو سیم کارته با قیمت کمتر از 200 یورو در Saturn ایمن کنید. منابع تصویر: شیائومی/زحل

با تطبیق این، زحل نیز اینها را به شما می دهد Xiaomi Redmi Buds 4 Pro با قیمت مقرون به صرفه 76.49 یورو و ارسال رایگان. هدفون های بی سیم واقعی درون گوشی دارای یک کیف شارژ عملی هستند که با آن می توانید عمر باتری را تا مجموع افزایش دهید. تا 36 ساعت منبسط. غیر معمول در این محدوده قیمت: هدفون دارای حذف نویز فعال (ANC) است.

به جای 99.99 یورو RRP: هدفون بی سیم داخل گوشی (مشکی نیمه شب) با بلوتوث، 3 سطح ANC و تا 36 ساعت عمر باتری.

شیائومی ردمی نوت 11

فصل معامله در حال افزایش است: زحل اکنون برای مدت کوتاهی پیشنهادهای درخشان شیائومی را به شما ارائه می‌کند: در «هفته شیائومی 2022» می‌توانید تلفن‌های هوشمندی مانند Redmi Note 11، هدفون‌های بلوتوث، تلویزیون‌ها و موارد دیگر را با قیمت‌های پایین‌تر ایمن کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که کدام معاملات ارزش آن را دارند!

شیائومی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هر هدفون دارای یک هدفون است سنسور لمسی که به شما امکان می دهد پخش موسیقی را متوقف کنید و با فشارهای کوتاه یا طولانی حالت ها را تغییر دهید. نکته ویژه در مورد Xiaomi Redmi Buds 4 Pro: بسته به محیط، آنها سازگار شده و بین گوشی‌های هوشمند سوئیچ می‌شوند. سه سطح ANC برای حذف صدای ضعیف، متعادل و قوی.

Xiaomi Redmi Buds 4 Pro

در طول هفته شیائومی، شما این شانس را دارید که معاملات بیشتری مانند این را دریافت کنید ساعت‌های هوشمند شیائومی، تلویزیون‌های QLED 4K و سایر ویژگی‌ها و ابزارهای فنی برجسته برای ایمن کردن – می توانید یک نمای کلی از همه پیشنهادات را در صفحه کمپین به طور مستقیم در Saturn پیدا کنید.

به همه پیشنهادات هفته شیائومی

سایر جزئیات عبارتند از:

  • سی پی یو اسنپدراگون 680 هشت هسته ای
  • 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا از طریق microSD
  • دوربین چهارگانه (عقب) با 50 مگاپیکسل، دوربین اصلی f/1.8 + 8 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض f/2.2 FOV 118 درجه، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی f/2.4، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی f/2.4
  • دوربین جلو 13 مگاپیکسلی f/2.4
  • حسگر اثر انگشت جانبی
  • سوکت جک 3.5 میلی متری برای هدفون و هدست خارجی

Xiaomi Redmi Buds 4 Pro

گوشی هوشمند با حافظه 128 گیگابایتی، صفحه نمایش 6.4 اینچی 90 هرتز AMOLED، دوربین چهارگانه

پس از مقایسه قیمت آنلاین ما، خود را ایمن می کنید با پیشنهاد زحل ارزان ترین قیمت در حال حاضر برای Xiaomi Redmi Note 11 شامل ارسال رایگان – یک معامله عالی.