به این ترتیب تلفن های هوشمند پیکسل شما بیشتر دوام می آورند

اساساً، هرچه تلفن همراه کمتر کار کند، باتری بیشتر دوام می آورد. بنابراین می تواند ارزشمند باشد، به عنوان مثال روشنایی، وضوح و نرخ تجدید از نمایشگر



منبع

گوگل در ویدئوی جدیدی پاسخ داده است که چگونه می توان عمر باتری گوشی های هوشمند پیکسل را بهبود بخشید. برخی از نکات مفید خلاصه شده است تا در آینده مجبور نباشید تلفن های همراه را به دفعات به برق وصل کنید.

گوگل

تلفن‌های پیکسل: نکاتی برای عمر باتری بیشتر

اگرچه ظرفیت باتری‌های گوشی‌های هوشمند در طول زمان افزایش یافته است، اما هنوز هم نیاز داریم که تلفن‌های خود را به دفعات بیشتر از موارد نادر شارژ کنیم. دلیل کافی برای گوگل، الف ویدئوی خود را در مورد این موضوع تولید کنید. در آنجا می توانید چند نکته و ترفند برای افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند پیکسل بیابید. برخی از نکات احتمالاً قبلاً برای کاربران شناخته شده است، در حالی که برخی دیگر شناخته شده نیستند.

بیشتر برق را می توان با “حالت صرفه جویی در انرژی شدید” ذخیره کرد. بسیاری از برنامه‌ها و اعلان‌ها در اینجا موقتاً متوقف می‌شوند، اما استثنائاتی را نیز می‌توان برای برنامه‌های خاص تنظیم کرد. به گفته گوگل، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می تواند اطمینان حاصل کند که تلفن پیکسل تا 48 ساعت بیشتر دوام می آورد.

اینها نکات باتری گوگل برای گوشی های پیکسل است:

تلفن های پیکسل: نکات باتری

Google Pixel: “حالت صرفه جویی در مصرف انرژی” برای مواقع اضطراری

گوگل توصیه می کند تنظیماتی مانند باتری هوشمند و شارژ تطبیقی انجام دادن. وقتی اولین تنظیم فعال می‌شود، تلفن Pixel می‌آموزد که چگونه برنامه‌ها به‌طور خاص در زندگی روزمره استفاده می‌شوند. علاوه بر این، یک مزیت دیگر نیز وجود دارد: برنامه هایی که به ندرت باز می شوند، زمانی که از آنها استفاده نمی شود، به باتری دسترسی ندارند. با شارژ تطبیقی، گوگل سرعت شارژ را یک شبه کاهش می دهد تا در مصرف باتری صرفه جویی کند.

البته این هم توصیه می شود حالت یکپارچه صرفه جویی در انرژی. این مانع از اجرای طولانی مدت برنامه ها در پس زمینه و مصرف انرژی حتی در صورت عدم نیاز می شود. همچنین، هنگامی که صفحه نمایش خاموش است، خدمات موقعیت یابی غیرفعال می شود. حالت تاریک نیز به صورت خودکار فعال می شود (منبع: گوگل در یوتیوب).