بهترین کتابخوان های الکترونیکی از آمازون، تالیا و شرکت.

خواندن کتاب در حال حرکت – کتابخوان های الکترونیکی برای این کار ایده آل هستند. اما مدل های زیادی وجود دارد، همچنین برای رنج قیمت های مختلف. در بررسی اجمالی خود، به شما نشان می‌دهیم که کدام کتاب‌خوان‌های الکترونیکی ارزش دیدن دارند.

مزایای:

  • حافظه داخلی بزرگ
  • حالت چپ دست
  • عملکرد کتاب صوتی
  • قابل کار با خودکار

معایب:

  • بدون حالت دست چپ
  • بدون حافظه قابل افزایش

آیا هنوز به دنبال هدفون بالای گوش بلوتوث مناسب هستید؟ سپس ما چند توصیه برای شما داریم:

بهترین خوانندگان کتاب الکترونیکی: چگونه آنها را انتخاب کردیم

معایب:

  • بدون عملکرد کتاب صوتی
  • حافظه قابل ارتقا نیست

Kindle Paperwhite 2021: برنده واضح از نظر عمر باتری

نکته قیمت آمازون یک کتابخوان الکترونیک قوی دیگر را با Kindle Paperwhite 2021 (مشاهده در آمازون)، که دارای گواهی IPX8 نیز می باشد. وجه اشتراک این گوشی با Tolino Vision 6 در بالا این است دمای رنگ قابل تنظیم صفحه نمایش، که رنگ های کاغذ مانند را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، کتابخوان الکترونیکی با صفحه نمایش 7 اینچی نیز در Stiftung Warentest به رتبه “بسیار خوب” (درجه 1.3) دست یافت.

کتابخوان الکترونیکی Kindle Paperwhite روی یک میز، در کنار یک لیوان افتاده است که آب روی کیندل ریخته است.
Kindle Paperwhite به لطف کلاس حفاظت IP بالای خود، به خوبی در برابر رطوبت محافظت می شود (منبع تصویر: GIGA)

آیا به مدل های Kindle از آمازون علاقه مند هستید؟ ما همچنین یک مقاله مناسب برای این کار داریم:

Kobo Elipsa: بین کتابخوان الکترونیکی و نوت بوک

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/10/2022 ساعت 11:06 ب.ظ

نکته GIGA علاوه بر آمازون کیندل، تالیا با مدل‌های Tolino خود پرچمدار کتاب‌خوان‌های الکترونیکی است. در Stiftung Warentest، تولینو ویژن 6 (به تالیا نگاه کن) یک قدم جلوتر. به خصوص در مورد کیفیت تصویر، می تواند با آن رقابت کند درجه برتر 1.0 متقاعد کردن. با قطر صفحه نمایش معمولی 7 اینچی، دستگاه به راحتی در دست قرار می گیرد و محتوا را در 1680 × 1264 پیکسل نمایش می دهد.

کتابخوان الکترونیکی Tolino Vision 5 روی یک میز دراز کشیده است.
چشم انداز Tolino بلافاصله با دکمه های چرخاندن صفحه توجه را جلب می کند (منبع تصویر: GIGA)

چند جمله دیگر در مورد کنترل ها: کتابخوان الکترونیکی Thalia یکی دارد حالت چپ دست. این بدان معنی است که شما می توانید با کلیک چپ به جلو و با کلیک راست به عقب بروید. علاوه بر این، کلیدهای مکانیکی چرخاندن صفحه در سمت راست نصب شده است که می توانید از آن در کنار صفحه نمایش لمسی برای کار استفاده کنید. در بررسی های Thalia، زمان پاسخگویی سریع نیز مورد ستایش قرار گرفته است.

Tolino Vision 6 اکنون از 135.20 یورو در Thalia

در مقاله‌ای جداگانه می‌توانید درباره نحوه برخورد ما در GIGA با توصیه‌ها و تست‌های محصول بیشتر بدانید:

آخرین توصیه در بررسی کلی ما کتابخوان الکترونیکی است کتاب جیبی Inkpad رنگ (نمای زحل). همانطور که از نام آن پیداست، شما یک صفحه نمایش رنگی 8 اینچی (1872 × 1404 پیکسل) دارید که می تواند تصاویر رنگی را در کتاب های الکترونیکی نمایش دهد. این چراغ روشن است و طبق گفته سازنده، می توانید تنظیمات رنگ (کنتراست، روشنایی، اشباع و غیره) را برای هر کتاب الکترونیکی تنظیم کنید.

کتابخوان کتاب الکترونیکی رنگی Inkpad Pocketbook با نمایشگر فعال.
Pocketbook Inkpad Color تصاویر رنگارنگ را در کتاب های الکترونیکی به نمایش می گذارد (منبع تصویر: GIGA)

با این حال، شما از حالت چپ دست با Kobo Elipsa بهره مند می شوید. علاوه بر این (علاوه بر پوشش محافظ مناسب) قلم کوبو گنجانده شده است شامل، که به شما امکان می دهد کتاب های الکترونیکی و فایل های PDF را حاشیه نویسی کنید. یا از آن استفاده می کنید کوبو الیپسا به عنوان یک دفترچه یادداشت – آنچه می نویسید می تواند به عنوان متن دیجیتالی تمیز به دستگاه دیگری صادر شود. در بررسی های آمازون، کاربران تاکید می کنند که کار با قلم خوشایند است، اما تنها ایراد آن این است که نمی توانید یادداشت های خود را با استفاده از پوشه ها ساختار دهید. با این وجود، ویژگی‌های هوشمند به تبلت Kobo Elipsa روحیه می‌بخشد که به نوبه خود قیمت نسبتاً بالای بیش از 400 یورو را توضیح می‌دهد.

Kobo Elipsa اکنون از 416.97 یورو در آمازون

با یک عمر باتری بیش از 19 ساعت Kobo Elipsa پایدار است، اما پشت Tolino Vision 6 قرار دارد. گواهی حفاظت از آب نیز حذف شده است، که به طور قابل توجهی استحکام دستگاه را کاهش می دهد.

مزایای:

  • کیفیت تصویر بسیار خوب
  • عمر باتری فوق العاده
  • عملکرد کتاب صوتی
  • استاندارد IPX8 ضد آب

معایب:

  • عدم مقاومت در برابر آب تایید شده

آمازون با سری Kindle شناخته است کتاب خوان دیجیتال در برنامه اما Thalia یک نقطه مقابل جالب برای بازار آلمانی زبان با تولینوس ارائه می دهد. Stiftung Warentest تعداد زیادی کتابخوان الکترونیکی را بررسی کرد و چندین برنده را انتخاب کرد قیمت ها از 140 یورو تا بیش از 400 یورو عبور. ما شما را با برندگان آزمون آشنا می کنیم و توضیح می دهیم که کدام مدل ها جایگزین های هیجان انگیزی برای کیندل و تولینو هستند.

بهترین خوانندگان کتاب الکترونیکی: همه چیز در یک نگاه

  • نکته GIGA تالیاس تولینو ویژن 6 (145 یورو در Thalia) با طراحی قوی و عملکرد آسان خود – حتی برای چپ دست ها – تحت تاثیر قرار می دهد!
  • نکته قیمت از Kindle Paperwhite 2021 امتیاز (140 یورو در آمازون) با عمر باتری فوق العاده.
  • از کوبو الیپسا (415 یورو در آمازون) نه تنها به عنوان یک کتابخوان الکترونیکی، بلکه به عنوان یک نوت بوک نیز خدمت می کند.
  • از کتاب جیبی Inkpad رنگ (300 یورو در زحل) به لطف نمایشگر رنگی، تصاویر کتاب ها را زنده می کند.

Tolino Vision 6: جابجایی آسان

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/12/10 ساعت 2:08 بعد از ظهر

را عمر باتری 26 ساعت شبیه به Tolino Vision 6 است، اما این کیف جیبی دارای اسلات کارت حافظه برای افزایش 12 گیگابایت حافظه داخلی نیز می باشد. اما یک نقطه ضعف، سطح پایین استحکام است – زیرا این مدل نیز دارای استحکام است بدون حفاظت تایید شده در برابر آب.

متأسفانه، Kindle Paperwhite حالت چپ دست یا چرخش مکانیکی صفحه را ارائه نمی دهد. این عملیات منحصراً با لمس کار می کند. با این حال، یک ویژگی جالب این است که می توانید Kindle Paperwhite را به حساب Audible خود پیوند دهید و از طریق دستگاه بلوتوث به کتاب های صوتی گوش دهید می توان.

Kindle Paperwhite 2021 اکنون از 129.99 یورو در آمازون

کنترل طبق معمول از طریق لمس کار می کند، اما دکمه های مکانیکی چرخاندن صفحه و حالت چپ دست نیز وجود دارد. همچنین، مانند Kindle Paperwhite و Kobo Elipsa، می توانید از طریق دستگاه بلوتوث به کتاب های صوتی گوش دهید.

کتاب جیبی InkPad Color اکنون از 289.99 یورو در Saturn

مزایای:

  • کیفیت تصویر قانع کننده
  • حالت چپ دست
  • کلیدهای مکانیکی چرخاندن صفحه
  • استاندارد IPX8 ضد آب
ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/10/2022 ساعت 2:16 بعد از ظهر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

معایب:

  • وزن بالا
  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب
  • بدون کنترل دستی رنگ نور

رنگ پد کتاب جیبی: برای رنگ بیشتر هنگام مطالعه

ما در GIGA با تحقیقات خود می خواهیم محصولات مناسب را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید.

مزیت دیگر این است که نمایشگر e-ink روشن است و می توانید رنگ نور را به صورت دستی کنترل کنید. بنابراین می‌توانید تنظیماتی را ایجاد کنید که برای شما راحت باشد، که به موجب آن باتری می‌تواند تا حداکثر استفاده شود 23 ساعت تحمل می کند. Tolino Vision 6 تقریباً 12 گیگابایت حافظه داخلی دارد، بنابراین شل است بیش از 10000 کتاب الکترونیکی مراقب باشید – با وجود عدم گسترش حافظه، نباید خسته کننده شود. ضمناً می توانید کتابخوان الکترونیکی را نیز با خود به ساحل ببرید. به لطف ضد آب بودن تایید شده طبق IPX8، حتی در برابر غوطه ور شدن طولانی مدت نیز محافظت می شود (که البته نباید تمام شود).

مدل های زیادی از کتابخوان های الکترونیکی وجود دارد. به منظور انتخاب مناسب از بین محصولات متعدد، ما تا حدی خود را بر اساس نتایج Stiftung Warentest قرار داده‌ایم – رتبه‌بندی‌ها در زیر پیوند دارند. رتبه بندی کاربران نیز بر انتخاب تاثیر می گذارد. دومی مفید است زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که چیز زیادی نمی گویند قضاوت نمی کنند، بلکه بر برداشت های فردی تأکید می کنند.

با نمره کلی 1.7، کتابخوان الکترونیکی رتبه بندی می شود کوبو الیپسا (نمایش در آمازون) در رتبه بندی Stiftung Warentest به عنوان یک برند نسبتا ناشناخته در کنار Tolino و Kindle. مهمتر از همه، این صفحه نمایش با قطر بیش از 10 اینچ (1872 × 1404 پیکسل) متمایز است، به طوری که نمی توان رنگ نور را به صورت دستی کنترل کرد. بر این اساس او است در 392 گرم نیز سبک وزن نیست (وزن Tolino Vision 6 214 گرم است) و حافظه داخلی بزرگی بیش از 28 گیگابایت دارد.

شخصی کتابخوان الکترونیکی Kobo Elipsa را در دست گرفته و با خودکار در یک کتاب الکترونیکی می نویسد.
با خودکار همراه کوبو الیپسای خود را به یک دفترچه یادداشت تبدیل می کنید (منبع تصویر: سازنده)

مزایای:

  • نمایش رنگی برای کتاب های الکترونیکی مصور
  • آسان برای استفاده
  • ذخیره سازی قابل افزایش
  • عملکرد کتاب صوتی

این دستگاه از نظر عمر باتری امتیاز ویژه ای کسب می کند و به وضوح از سایر دستگاه ها بهتر عمل می کند: بیش از حد 133 ساعت می توانید رمان های مورد علاقه خود را با خواننده کتاب الکترونیکی مرور کنید. از طرف دیگر، فضای ذخیره سازی داخلی 6 گیگابایتی تنها نیمی از فضای ذخیره سازی Tolino Vision 6 است. اگرچه در اینجا نیز هیچ افزایش حافظه ای وجود ندارد، اما همچنان در کتابخانه اینجا جای می گیرد. نزدیک به 6000 کتاب.

منابع مورد استفاده: Stiftung Warentest (نسخه 04/2022)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/11/2022 01:22