بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت | behtarin-laptop

ما این لیست رو به ترتیب از بالا به پایین بر اساس قدرت و کیفیتی که دارند، مرتب کردیم. به خاطر همین جدول مشخصات رو قرار دادیم تا هر کدوم که نیازهاتون رو برآورده میکنه را از این لیست انتخاب کنید. هر کجا هم مردد شدید و به مشاوره نیاز داشتین در خدمتتون هستیم و راهنمایی‌تون می‌کنیم. آنها همچنین فضای بیشتری را اشغال می کنند، بنابراین برای حمل آن به کوله پشتی بسیار بزرگتری نیاز خواهید داشت. اگر مجبور هستید به طور مرتب لپ تاپ خود را حمل کنید، ممکن است بخواهید قبل از خرید یک لپ تاپ استوک 17 اینچی تجدید نظر کنید. این به این دلیل است که وقتی مکرراً در جاده هستید یا به دفتر خود رفت و آمد می کنید، یک لپ تاپ سبک‌تر، 15.6 یا 14 اینچی ممکن است گزینه بهتری باشد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت | behtarin-laptop که تمامی بازی های روز را با تنظیمات بسیار بالا، به راحتی و روان اجرا می کند. طراحی جذاب خروجی های هوا نیز یکی دیگر از بخش های جذاب این لپ تاپ پرچمدار محسوب می شود. اگر طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستید، در این بازه قیمتی لپ تاپ Legion 5 Pro-HC برند لنوو می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. و اما بپردازیم به اولین لپ تاپ از لیست بهترین لپ تاپ های زیر 40 میلیون در بازار. موردانتظارترین و تأثیرگذارترین رویداد اپل در سال ۲۰۲۰، نخستین کامپیوتر‌های مک با پردازنده‌ی اختصاصی این شرکت را به‌ارمغان آورد. مک‌بوک ایر نخستین لپ‌تاپ اپل با پردازنده‌ی مبتنی‌بر ای آر ام کوپرتینونشین‌ها موسوم به ام 1 بهترین لپ تاپ میان رده خواهد بود.

لپ تاپ های گیمینگ میان رده

صفحه‌کلید خیلی خوب و استاندارد ساخته شده و دکمه‌های اون به خوبی کار می‌کنن. ایسوس توی این مدل از نمایشگر 15.6 اینچی IPS استفاده کرده که تصاویر رو با کیفیت Full HD نمایش میده. نمایشگر خیلی روشن و واضح هست و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز رو ارائه میده که منجر میشه تا سرعت پاسخگویی نمایشگر خیلی بالا بره و تجربه خیلی خوبی رو به شما ارائه بده. در ضمن نمایشگر زاویه دید 178 درجه رو ارائه میده که این یعنی، شما از هر جهتی به نمایشگر نگاه کنید، همه چی رو شفاف و واضح میبینید. البته لپ تاپ های gaming به دلیل داشتن پردازنده‌های قدرتمند و کارت گرافیک پیشرفته بیش از لپ تاپ های معمولی در معرض داغ شدن هستند. ایزی بست یک مرجع راهنمای خرید برای آشنا کردن خریداران با بهترین کالا های بازار است .ما با بررسی دقیق انبوهی از محصولات و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن ها ، در نهایت بهترین از هر دسته را به شما پیشنهاد می دهیم.

لنوو IdeaPad Gaming 3-VA

در ادامه و با توجه به معیارهایی که توضیح دادیم 4 مدل را به عنوان بهترین لپ تاپ ها بازار با بودجه 40 میلیون تومان معرفی می‌کنیم که ارزش خرید بالایی دارند. دومین عامل مهم برای بهترین لپ‌تاپ گیمینگ زیر 40 میلیون، کارت گرافیک است، زیرا اجازه می‌دهد تا بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی بالاتر و با فعال‌کردن جلوه‌های بصری بیشتر اجرا شوند. بهترین لپ تاپ گیمینگ زیر 40 میلیون اول از همه باید دارای پردازنده CPU قدرتمند و دارای عملکرد بسیار بالا باشند. پردازنده های این نوع لپ تاپ باید از نوع 4 و 6 و 8 هسته ای و همچنین دارای فناوری هسته مجازی یا تردینگ باشند. لپ تاپ های سری X‌ ایسوس به نسبت کارایی و کیفیتی که دارند ، قیمتشان مناسب است و جز پر طرفدار ترین محصولات این شرکت می باشند. این محصولات معمولا با مشخصات سخت افزاری مختلف و در طرح و رنگ بندی های متنوع و زیبایی در دسترس کاربران قرار می گیرند.

  • برند لنوو؛ لنوو برند دوم پرفروش بازار ایران است که تنوع مدلی بسیار زیادی دارد و به همین دلیل پیدا کردن لپ تاپ مناسب در آن راحت‌تر است.
  • این مدل در بازار ایران با پردازنده Core i H و گرافیک RTX 3070 Ti حدود 90 میلیون تومان و در بهترین پیکربندی نیز حدود 165 میلیون تومان قیمت دارد.
  • لپ تاپ مخصوص بازی Alienware x17 R2 گزینه بعدی است که در بهترین پیکربندی با پردازنده قدرتمند Core i HK و گرافیک RTX 3080 Ti به‌فروش می‌رسد که هردو جزو قدرتمندترین قطعات کامپیوتر حال حاضر در جهان هستند.
  • و اما بپردازیم به اولین لپ تاپ از لیست بهترین لپ تاپ های زیر 40 میلیون در بازار.