برای بلیط 9 یورویی مطمئن هستید؟ وزیر حمل و نقل هیچ سوالی را بی پاسخ نمی گذارد

دولت فدرال خود را کمک کننده ای برای پیشنهاد بعدی نمی بیند. فولکر ویزینگ وزیر حمل و نقل فدرال در برنامه صبحگاهی ARD (منبع: Zeit) توضیح داد که حمل و نقل عمومی و طراحی قیمت ها و تعرفه ها مربوط به ایالت های فدرال است. متناظر کشورها باید ببینند “چگونه می خواهند آن را تامین مالی کنند”.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

این بزرگترین مانع برای بلیط 9 یورویی بود و همچنین مهمترین سوالی است که برای جانشین باید پاسخ داده شود: چه کسی آن را پرداخت می کند؟ تنها برای سه ماه که بلیت 9 یورویی ما را قادر می سازد تا در حمل و نقل محلی و منطقه ای ارزان تر سفر کنیم، 2.5 میلیارد یورو پیش بینی می شد.

توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH

از 9 به 69 یورو در ماه یک جهش بزرگ است، اما حداقل شرکت های حمل و نقل از آن حمایت می کنند. بلیط سالانه 1 یورو در روز خوب به نظر می رسد، اما اگر فقط برای یک یا دو ماه به آن نیاز دارید، ارزشش را ندارد.

بلیط 9 یورویی رو به پایان است. سپس نوبت به پایان دادن به تعرفه ارزان سراسری اتوبوس و قطار می رسد. پیشنهادات برای پیشنهادات بعدی در حال حاضر انباشته شده است. اما وزیر حمل و نقل ویسینگ این ایده را رد می کند: دولت فدرال دیگر نمی خواهد کاری از لحاظ مالی با بلیط 9 یورویی داشته باشد.

جانشین بلیط 9 یورویی: یک سنت از دولت فدرال دریافت نمی شود

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

هر آنچه که باید در مورد بلیط 9 یورو بدانید را می توانید در اینجا بیابید:

بلاتکلیفی 9 یورویی: آیا جانشین آن ببر بی دندان خواهد بود؟

به گفته ویسینگ، وزرای حمل و نقل در کنفرانس پاییز در مورد چگونگی ادامه صحبت خواهند کرد. بنابراین پیشنهاد بعدی از سپتامبر خارج از میز است. یک جانشین می تواند در اولین فرصت در پایان سال عرضه شود، اما زودتر در سال 2023.


منبع

اما وقتی دولت فدرال بیرون می ماند چه معنایی دارد؟ به گفته ویسینگ راه دیگری وجود ندارد، قانون اساسی آن را تصریح کرده است. پیشنهاد سه ماهه صرفاً یک “پیشنهاد پس انداز” بود. اما اگر کشورها و شرکت های حمل و نقل به حال خود رها شوند، خطر دیگری وجود دارد: مرزهای اتحادیه می تواند دوباره سر زشت خود را بالا بکشد. علاوه بر قیمت، کاربران اعتبار سراسری را به عنوان مزیت اصلی بلیط 9 یورویی فعلی می دانند.

با این حال، برای مصرف کنندگان، مشکلاتی با این اعلامیه ایجاد می شود: اگر دولت فدرال از تامین مالی خودداری کند، این در قیمت منعکس خواهد شد. تاکنون پیشنهادات زیادی در مورد چگونگی ادامه وجود داشته است – آنها همه گران تر هستند: بلیت ۲۹ یورویی یا ۶۹ یورویی یک ماهه قبلا معرفی شده است. مارکوس سودر رئیس CSU ترجیح می دهد بلیط سالانه 365 یورو داشته باشد.

توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH