با قانون شست و مبدل پاها را به متر تبدیل کنید


تبدیل پا به متر: برخی از دستگاه های فنی اندازه گیری ارتفاع را در قالب انگلیسی-آمریکایی، مانند فوت یا اینچ، نمایش می دهند. دقیقا چقدر بزرگ است و چقدر طول می کشد؟ با یک “پا” به عنوان واحد اندازه گیری چه کاری می توانید انجام دهید و چگونه آن را با استفاده از یک فرمول به متر تبدیل می کنید؟

مشاور

در راهنمای زیر همه چیز را در مورد اندازه پاها توضیح می دهیم و نحوه تبدیل پاها به متر را به شما نشان می دهیم. میزی با مهم ترین ابعاد تلویزیون را نیز خواهید دید.

گالری عکس را شروع کنید(19 تصویر)

هنگام خرید آنلاین در هزینه خود صرفه جویی کنید: 18 نکته حرفه ای مبتکرانه

فوت به متر: طول یک پا چقدر است و نحوه تبدیل آن

تعدادی سایت در اینترنت وجود دارد که فوت را به متر و بالعکس تبدیل می کند. این به سرعت برای ارزش های فردی کمک می کند. اما اگر بیشتر به تبدیل نیاز دارید و همیشه نمی‌خواهید گوشی هوشمند خود را بیرون بکشید، بهتر است بدانید که سیستم چگونه کار می‌کند و از چه قانون کلی می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر این، محاسبات ذهنی سلول های خاکستری را متناسب نگه می دارد.

  • 1 فوت = 30.48 سانتی متر
  • 1 سانتی متر = 0.03281 فوت (فوت)

بنابراین اگر می خواهید فوت را به متر تبدیل کنید، مقدار “ft” را در 0.3048 ضرب کنید.

  • یک پا (به انگلیسی “Foot”، به اختصار “ft”) مربوط به طول 30.48 سانتی متر یا 0.3 متر است. هنگام تبدیل به متر، می توانید میلی متر را گرد کنید).
  • 1 متر مربوط به طول 100 سانتی متر است.
  • طول 1 متر 3.28 فوت (100 سانتی متر تقسیم بر 30.84 سانتی متر) است.
  • اگر می خواهید فوت را به متر تبدیل کنید، به سادگی از این قانون استفاده کنید: طول را بر حسب فوت در ضریب 0.3 ضرب می کند. نتیجه طول (تقریبی) بر حسب متر است.
  • اگر می خواهید متر را به فوت تبدیل کنید، طول را بر حسب متر در ضریب 3.28 ضرب می کنید.
  • همچنین اگر همیشه می‌خواهید بدانید یک زمین فوتبال چقدر بزرگ است، به مقاله زیر نگاهی بیندازید: یک زمین فوتبال چقدر بزرگ است؟ ابعاد، مساحت و برای چاپ.

در این ویدیو می توانید با واحدهای اندازه گیری عجیب دیگری مانند بو و بوی بد آشنا شوید:

تبدیل پا به متر: برنامه ها کمک می کنند

اگر هر از چند گاهی با فرمت های خارجی کار می کنید، برنامه ها در تبدیل به شما کمک می کنند. استفاده از برنامه های مربوطه آسان است و معمولاً هزینه ای ندارند. به عنوان مثال، این برنامه های مبدل برای اندروید و iOS مناسب هستند:

مبدل - واحد و ارز

مبدل – واحد و ارز

توسعه دهنده: Raphael Odermatt

مبدل واحد

مبدل واحد

توسعه دهنده: جردن جوزویک

در اینجا شما نه تنها می توانید فوت را به متر تبدیل کنید، بلکه می توانید با سایر واحدهای اندازه گیری قابل تصور نیز بازی کنید.

پا کوچکترین اندازه در سیستم انگلیسی نیست: واحد کوچکتر بعدی است اینچ (اینچ). در سیستم متریک که معمولاً در این کشور استفاده می شود، این طول معادل 2.54 سانتی متر است برابر است با. در این کشور اطلاعات گمرکی عمدتاً در تلویزیون ها و مانیتورها یافت می شود. بزرگترین اندازه گیری بعدی است حیاط که 91.44 سانتی متر طول دارد معادل، یعنی کمی کمتر از 1 متر. این به طور عمده از “فوتبال آمریکایی” شناخته شده است، جایی که ابعاد زمین بازی به یاردی آورده شده است. بزرگترین معیار در سیستم انگلیسی است مایل با طول 1609 متر یا 1760 یارد. در اینجا برخی از تبدیل های مفید دیگر وجود دارد:

  • 1 فوت = 12 اینچ
  • 1 فوت = 0.3048 متر
  • 1 متر = 39.37 اینچ
  • 1 یارد = 3 فوت
  • 1 مایل = 1760 یارد

پا اغلب با یک خط تیره، اینچ با 2 خط تیره، به عنوان مثال در 3′ 15′ مخفف می شود. نوشته شده، این به معنای 3 فوت، 15 اینچ است و با طول 129.54 سانتی متر مطابقت دارد. مخفف دیگر پا این است پا

دیگر کجا از پا استفاده می شود؟

امروزه سیستم متریک (1 متر = 100 سانتی متر = 1000 میلی متر) تقریباً در همه جا استفاده می شود. این بسیار ساده تر و کمتر گمراه کننده در نظر گرفته می شود. با این حال، واحدهای اندازه گیری فوت و اینچ هنوز هم بسیار زیاد ظاهر می شوند، به خصوص در زمینه فنی، به عنوان مثال در تلویزیون ها، تلفن های هوشمند یا تبلت ها. در ادامه جدولی با مهم ترین اندازه های مورب صفحه نمایش تلویزیون ها را مشاهده می کنید. می توانید در مقاله اندازه های سیم کارت در مقایسه با اندازه های میکرو، مینی، نانو، همه فرمت ها، اطلاعات بیشتری در مورد اندازه گوشی های هوشمند پیدا کنید.

انگلیسی (گمرک) سیستم متریک (سانتی متر)
75 اینچ 190
65 اینچ 163
55 اینچ 139
50 اینچ 126
48 اینچ 121
40 اینچ 101.9
32 اینچ 80.4

نظرسنجی: بازسازی شده یا نو؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع