با این کنسول ها باید به هزینه های برق توجه ویژه ای داشته باشید

در اینجا قابل توجه است که نینتندو سوییچ به ویژه در مصرف انرژی کارآمد است. این قدرت محاسباتی همکاران بزرگ خود از سونی و مایکروسافت را ندارد، اما اینطور است کنسول هیبریدی دستی نینتندو با 2-3 یورو در سال یک معامله واقعی است.

خرید کنسول های بازی در حال حاضر یک لذت گران قیمت است. برای آینده، معمولاً فقط به هزینه های انجام شده برای لوازم جانبی و بازی های احتمالی فکر می کنید. را هزینه های ناشی از برق مورد نیاز عمدتا نادیده گرفته می شود. با این حال، اینها قطعا تعیین کننده هستند، به خصوص با توجه به قیمت فعلی انرژی، همانطور که آماری که اخیراً منتشر شده نشان می دهد.

حداقل این چیزی است که تام هندرسون از خودی های صنعت ادعا می کند. اگر منابعش درست باشد، سونی در حال حاضر یک مدل کاملا جدید با درایو قابل جابجایی تولید می کند. این می تواند بر اندازه و احتمالاً مصرف انرژی کنسول تأثیر بگذارد.



منبع

با وجود هزینه، بازی واقعا سرگرم کننده است. ما به شما نشان خواهیم داد که کدام بازی‌ها را در حال حاضر نباید از دست بدهید:

سونی در حال کار بر روی مدل جدید PS5 است

این فهرست هشت مورد از پرکاربردترین کنسول‌های فعلی را نشان می‌دهد و در نگاه اول مشخص است که پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S پرقدرت واقعی هستند. به عنوان مثال، PS5 با سه ساعت کار در روز، 219 کیلووات ساعت برق مصرف می کند. پس از آن ایکس باکس با 197 کیلووات ساعت تولید می شود.

منبع تصویر: statista

با توجه به قدرت محاسباتی، این ممکن است تعجب آور نباشد، اما در نگاه اول کاملاً ترسناک است، زیرا در حال انجام است. 80 تا 90 یورو در سال فقط برای برق بر روی آن. اگر بیشتر از کنسول ها استفاده کنید، بیشتر هم می شود. می توان فرض کرد که در اینجا از مدل قدیمی پلی استیشن 5 استفاده شده است. اکنون یک مدل کمی کوچکتر وجود دارد که می توانید از آن برای ذخیره کمی استفاده کنید، اما به آمار برگردید.

با توجه به تورم، انرژی همچنان یک کالای گران است. این نه تنها بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد، بلکه بر سرگرمی های ما نیز تأثیر می گذارد. به خصوص زمانی که به برق نیاز دارند، مانند کنسول های بازی. همانطور که یک آمار نشان می دهد، برخی از کنسول ها قدرت بسیار بالایی دارند.

پلی استیشن 5

PS5 و Xbox Series X|S: نه تنها خرید آن گران است