وقتی صحبت از بازی‌های شخص اول به میان می‌آید، ایکس‌باکس مدت زیادی است که ادامه نداشته است – فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، موافق است و اکنون فاش می‌کند که در سال ۲۰۲۳ همه چیز متفاوت خواهد بود.

مایکروسافت ایکس باکس

ایکس باکس: فیل اسپنسر دیگر بهانه ای نمی خواهد

مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ در مصاحبه اخیر با جوستین و جنا ایزاریک یوتیوب‌برها اذعان کرد که سال بسیار آرامی از نظر بازی‌های شخص اول برای ایکس باکس بوده است. در واقع کمی نازک به نظر می رسد، زیرا پنج بازی که توسط استودیوی بازی سازی Xbox تا پایان سال 2022 منتشر خواهد شد، Obsidian Entertainment’s Pentiment. تنها یکی در داخل توسعه یافته است.

ظاهراً انتقاداتی از جامعه وجود دارد که اسپنسر آن را بسیار جدی می‌گیرد: “ما می‌توانیم با کووید و موارد دیگر بهانه بیاوریم، اما در نهایت می‌دانم که مردم روی پلتفرم ما سرمایه‌گذاری می‌کنند و بازی‌های عالی می‌خواهند.”

او همچنین در این مصاحبه به تجارت کریسمس اشاره کرد و اینکه این صنعت امسال بازی های کمتری نسبت به مدت زمان طولانی دارد – با این حال، در سال 2023، خط تولید Xbox باید بسیار بهتر به نظر برسد. بازی های زیادی مورد بحث قرار گرفته اند و برنامه تولید دوباره به زمان های برنامه ریزی شده اولیه نزدیک می شود.

از جمله، اسپنسر مشتاقانه منتظر بازی های آینده است ردفال و استارفیلد. با این حال، به نظر می رسد که اخبار خوب بیشتری در سال آینده به دنبال خواهد داشت.

فیل اسپنسر در این مصاحبه خبر خوبی داشت:

Xbox Game Pass همچنان سودآور است

نه تنها بازی‌های کنسول‌ها روی آن کار می‌شود، بلکه از رایانه شخصی و سرویس اشتراک نیز غافل نمی‌شود – در نهایت، این کار را انجام می‌دهد. Xbox Game Pass 10-15٪ از کل درآمد را به خود اختصاص می دهد بیرون

از ژانویه 2022، این سرویس بیش از 25 میلیون مشترک داشت و در حالی که رشد کنسول ها اکنون کند شده است، اشتراک رایانه های شخصی سال به سال افزایش یافته است. با 159٪ بالا رفت