این چیزی است که آلمانی ها واقعاً می خواهند

به زودی مشخص خواهد شد که آیا نظرسنجی و خواسته اکثریت همچنان می تواند بر آینده بلیط 9 یورویی تأثیر بگذارد یا خیر. چند روز دیگر فرصتی برای یافتن راه حل وجود خواهد داشت برای آمدن: در 19 اوت، دولت فدرال و ایالتی می خواهند برای بحث در مورد این موضوع ملاقات کنند.



منبع

34 درصد از یک دنباله انتقاد دارند و ترجیح می دهند که بلیط 9 یورویی طبق برنامه به پایان برسد. 11 درصد از 5053 نفری که مورد سوال قرار گرفتند نمی خواستند به هیچ یک از طرفین بپیوندند.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

به گفته اشپیگل، این که آیا شرکت کنندگان در نظرسنجی خواهان تمدید آن هستند را می توان از ترجیحات سیاسی آنها نیز فهمید: رای دهندگان احتمالی چپ و SPD از بلیط 9 یورویی به خوبی استقبال می کنند. را با این حال، بیشترین حمایت در میان حامیان سبزها با بیش از دو سوم است – و این، اگرچه تردیدهایی در مورد تأثیر آب و هوایی مثبت بلیط در چندین مطالعه مطرح شده است.

در واقع بلیط 9 یورویی باید در پایان مرداد تمام شود. بلیط ارزان از ابتدا برای سه ماه طراحی شده بود. اگرچه پیشنهادهای زیادی از همه طرف ها برای ادامه این پیشنهاد وجود داشته است، برای مثال کریستین لیندر، وزیر دارایی، تاکنون ثابت مانده است. هنوز آیا او و سایر مخالفان تداوم آن به نفع شهروندان عمل می کنند؟

یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که لزوماً چنین نیست. 55 درصد از کسانی که در مطالعه Civey به سفارش اشپیگل مورد سوال قرار گرفتند، اظهار داشتند که آنها نیز پس از 31 آگوست، شما می توانید به استفاده از بلیط 9 یورویی ادامه دهید خواهد شد تا بتوان استفاده کرد. بنابراین، اکثریت واضح به نفع تمدید، همانطور که برخی از احزاب در انتخابات می خواهند، وجود دارد.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH

آیا با بلیط 9 یورویی ادامه پیدا می کند و اگر بله دقیقا چگونه؟ علاوه بر سیاستمداران، این سوال در حال حاضر بر بسیاری از مسافران و مهمانان گاه به گاه در حمل و نقل محلی و راه دور در آلمان تأثیر می گذارد. آیا واقعاً از سپتامبر تمام شده است یا می توان مصالحه ای پیدا کرد؟ اگر آلمانی ها راه خود را داشته باشند، نتیجه از قبل قطعی است.

اکثریت آلمانی ها همچنان خواهان بلیط 9 یورویی هستند

آنچه باید در مورد بلیط 9 یورو بدانید:

نگران جانشین بلیط 9 یورویی: 19 آگوست می تواند روز سرنوشت سازی باشد