زبان ها:انگلیسی آلمانی
نسخه:1.0.113
رهایی:2017/08/28
زبان ها:انگلیسی آلمانی
نسخه:1.0.113
رهایی:2017/08/28
بر اساس یک تحلیل جدید از استفاده از رسانه در آلمان، عادات تماشای تلویزیون در سال های اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است. این نه تنها در بینندگان جوان، بلکه در بینندگان مسن تر نیز مشهود است. این تغییر نسبت به سال قبل 12 درصد بیشتر در خدمات استریم.
جای تعجب نیست که Spotify یکی از سرویس های پخش موسیقی در آلمان است با 35 درصد در رتبه اول. Amazon Prime Music با 29 درصد و YouTube Music با 26 درصد در رتبه دوم قرار گرفتند (منبع: Horizont).
استفاده روزانه از خدمات استریم افزایش یافته است. بین دو تا سه ساعت طبق تجزیه و تحلیل، بینندگان روشن می شوند. محبوب ترین ارائه دهندگان در تمام گروه های سنی Prime Video (53 درصد) و همچنین YouTube و Netflix (هر کدام 52 درصد) هستند. در مقایسه با سال گذشته، پرایم ویدیو و دیزنی پلاس به طور خاص محبوبیت خود را افزایش داده اند.
با این حال، تلویزیون خطی در بین بینندگان مسن در جایگاه اول باقی می ماند: 67 درصد هر روز برنامه های پخش عمومی را تماشا می کنند. 43 درصد نیز اعلام کرده اند که هر روز کانال های خصوصی را تماشا می کنند. در میان رده سنی 35 تا 54 سال، برای پخش عمومی 38 درصد و برای پخش خصوصی 43 درصد است.
به خصوص محبوب است پرایم ویدیو در گروه سنی 55 تا 69 سال. 38 درصد از افراد مورد بررسی حداقل یک بار در هفته از سرویس استریم آمازون استفاده می کنند. یک سال پیش 28 درصد بود.
کدام سرویس استریم واقعا ارزشش را دارد؟ پاسخ در ویدیو:
پخش جریانی بسیار محبوب است، و نه فقط در بین بینندگان جوان. طبق یک مطالعه جدید، یک ارائه دهنده به طور خاص در میان گروه هدف مسن تر محبوب است. با این حال، بینندگان مسن تر به تلویزیون خطی وفادار می مانند.