این خطای بارگذاری بسیار خطرناک است

مزیت هزینه خودروهای الکترونیکی با افزایش قیمت برق کاهش می یابد:

تلفات شارژ: شارژ نادرست خودروهای الکترونیکی می تواند به سرعت گران شود

با یکی امکان پذیر است کابل فیوز شده، که به صورت استاندارد با بسیاری از خودروهای الکتریکی عرضه می شود. را جعبه کنترل یکپارچه تضمین می کند که خودروی الکترونیکی تنها با حداکثر 2.3 کیلو وات شارژ می شود. بنابراین نه پریزها و نه وسایل الکترونیکی خانه به حد خود نمی رسند. بسته به مدل، خودروهای الکترونیکی مدرن نیز می توانند قدرت شارژ را از طریق نرم افزار تنظیم کنند.

انتخاب هوشمندانه تر این است نصب یکی جعبه دیواری بسته به مدل، یک خودروی الکترونیکی متصل می تواند تا 11 کیلو وات شارژ شود. این خیلی سریعتر است. با نصب حرفه‌ای، رانندگان خودروهای الکترونیکی نیز می‌توانند مطمئن باشند که هیچ آسیبی در انتظار نیست. خطر آتش سوزی در خودروهای الکترونیکی معمولاً بیشتر از خودروهای بنزینی و دیزلی نیست.



منبع رانندگی با ماشین برقی باید خیلی راحت باشد. اگر به ماشین برقی بروید و به لطف پاداش زیست محیطی پول پس بگیرید، می توانید برای آب و هوا کار خوبی انجام دهید. همچنین در هر پریز برق وجود دارد، بنابراین نیازی به رفتن به پمپ بنزین نیست. متأسفانه بسیاری از چیزها آنقدر که به نظر می رسد ساده نیستند.

هشدار ADAC در مورد خطر آتش سوزی: نحوه شارژ صحیح خودروهای الکتریکی

ADAC توصیه می کند از شارژ دائمی خودرو الکترونیکی در سوکت خودداری کنید. در عوض، یک معمولی باید سوکت خانگی فقط در موارد استثنایی مورد استفاده قرار گیرد و حتی پس از آن، در سمت امن، نه برای مدت زمان طولانی. اگر می خواهید شارژ را از طریق سوکت شوکو ادامه دهید، به عنوان مثال به دلیل اینکه جایگزینی وجود ندارد، باید قدرت شارژ را کاهش دهید.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

استفاده از سوکت شوکو برای شارژ خودروی برقی معایب دیگری نیز دارد: افت شارژ به ویژه زیاد است. بنابراین شما برای برقی که نمی توانید استفاده کنید هزینه می کنید. یوهانس کاوتنبرگر، کارشناس وسایل نقلیه موتوری در سازمان تخصصی KÜS نیز به این موضوع توصیه می کند مراقب فرآیند شارژ در پریز خانگی باشید (منبع: Wirtschaftswoche). توسعه گرما را نمی توان رد کرد. همچنین فقط باید مستقیماً از یک پریز دیواری که دائماً نصب شده است شارژ کنید، هیچ سیم اتصالی را به برق وصل نکنید و در حالت ایده آل، محلول خود را توسط یک متخصص بررسی کنید.

جعبه های دیواری را در خانه تحرک مشاهده کنید

از نظر تئوری، خودروهای الکترونیکی را می توان در هر پریز شارژ کرد. اما همانطور که ADAC هشدار می دهد، ممکن است یک مشکل جدی در این زمینه ایجاد شود. سپس سوکت های خانگی برای بار دائمی زیاد طراحی نشده اندمانند شارژ خودروهای برقی. اگر کابل ها و کنتاکت های روی پریز برای مدت طولانی در معرض ولتاژ بیش از حد قرار گیرند، در بدترین حالت خطر پارگی وجود دارد. دود یا آتش کابل.

تغییر به خودروهای الکتریکی تغییراتی را به همراه دارد. پیدا کردن ایستگاه شارژ بعدی معمولاً به آسانی یک پمپ بنزین برای بنزین و گازوئیل نیست. بنابراین بسیاری از رانندگان خودروهای الکترونیکی دوست دارند در خانه شارژ کنند و اغلب این کار را انجام می دهند. ADAC هشدار می دهد، اما شما نباید اشتباه کنید.