اگر زیاد بازی می کنید کارشناس توضیح می دهد

آموری در ادامه بیان می کند، که دلایل شما نه خوب است و نه بد. اگر از معاشرت در جوامع آنلاین لذت می برید، بد یا خوب نیست. زیرا در اینجا نیز بستگی به رابطه فردی شما با مخاطبین اجتماعی دارد: آیا در زندگی واقعی تنها هستید و به دنبال مخاطبین در جوامع آنلاین هستید؟ حتی اگر فکر می کنید که دارید بازی های ویدیویی انجام می دهید تا لحظه ای از دنیا فرار کنید، لازم نیست فورا منفی باشد. فرار می تواند به شما کمک کند تا آرامش خود را حفظ کنید – تا زمانی که تعادل خود را حفظ کنید.

آیا می خواهید به طور ناشناس با یک فرد تماس حرفه ای در مورد مشکلات خود با بازی های ویدیویی صحبت کنید؟ خدمات مشاوره ترک اعتیاد آلمان به صورت 24 ساعته با شماره زیر در دسترس است: 01806 313031

مرحله سوم: از خود بپرسید آیا چیزی را که در زندگی واقعی کمبود دارید با بازی های ویدیویی جبران می کنید؟

روان درمانگر متخصص و مجرب در مقاله ای در مجله سرگرمی Polygon

چگونه با یک روش ساده متوجه شویم که آیا بیش از حد قمار می‌کنیم؟

همانطور که آموری اشاره می کند، ممکن است پاسخ دادن به این سوال نیز برای یکی یا دیگری آسان نباشد. شما همچنین باید به این سوال عمیق تر بپردازیداز دادن پاسخی در امتداد جمله “آنها سرگرم کننده هستند.” یا “من می خواهم تمام جام ها را جمع کنم.” از چه چیزی در مورد بازی های ویدیویی لذت می برید؟ چرا می خواهید هر پنج شنبه تمام جام ها را جمع آوری کنید یا با دوستان آنلاین خود بازی کنید؟

آموری توضیح می‌دهد که درک اولیه از احساستان در حین بازی همیشه آسان نیست. بنابراین او به شما پیشنهاد می کند هر 15 تا 30 دقیقه در حین بازی مکث کنید و احساسات خود را بنویسید. قبل از اینکه به نتایج نگاه کنید، این دفترچه احساسی را برای چند هفته نگه دارید. به احتمال زیاد شما الگوها را تشخیص خواهید داد و احساسات را در حال تکرار خواهید دید.

مرحله دوم: چه چیزی شما را به انجام بازی های ویدیویی تشویق می کند؟

مصرف رسانه ای همیشه جنبه های خوب و بد دارد – بسته به اینکه چقدر در رسانه سرمایه گذاری می کنید، برای چه چیزی از آن استفاده می کنید و چه احساسی نسبت به آن دارید. اکنون یک متخصص نکات مفیدی را در مورد چگونگی فهمیدن اینکه آیا بیش از حد قمار می کنید به اشتراک گذاشته است.

فرهنگ بازی های ویدیویی

با این سه مرحله می‌توانید دلیل بازی‌تان و آنچه را که بازی‌های ویدیویی به شما می‌دهند روشن کنید. بنابراین، با انجام این کار، شما نه تنها در مورد بازی ها یاد می گیرید، بلکه به طور خاص در مورد خود نیز می آموزید – و این می تواند به بهترین وجه به شما کمک کند تا یک رابطه سالم با بازی های ویدیویی ایجاد کنید که برای شما سود زیادی خواهد داشت.



منبع

با این سوال آخر، می توانید به نتایج سایر مراحل نگاه کنید و به این فکر کنید که آیا ممکن است سرنخ های مهمی در اختیار شما قرار دهند: آیا چیزی وجود دارد که در مورد بازی های ویدیویی دوست داشته باشید که دوست داشته باشید در زندگی واقعی داشته باشید؟ اگر چنین است، پس می توانید روی گسترش این حوزه در زندگی خود کار کنید.

Amory چندین مرحله را به اشتراک می گذارد که می توانید بدون کمک بردارید تا کمی بیشتر در مورد رابطه خود با بازی های ویدیویی بدانید. البته اینها فقط برای اینکه بتوانید برای خودتان ایده بگیرید وجود دارد. آن است جایگزینی برای روان درمانی حرفه ای نیستچه کسی می تواند به شما در درمان اعتیاد به بازی های ویدیویی کمک کند.

مرحله اول: وقتی بازی های ویدیویی انجام می دهید چه احساسی دارید؟

هیچ زمان مشخصی برای تنظیم آن وجود ندارد خیلی زیاد نمایشنامه. تعداد ساعت‌هایی که بازی می‌کنید می‌تواند بسیار کم باشد و همچنان شما را سنگین کند – یا می‌تواند نسبتاً زیاد باشد، اما کیفیت زندگی شما را تغییر نمی‌دهد یا حتی بهبود نمی‌بخشد. یافتن تعادل در دنیای TikTok، Netflix، و Steam آسان نیست. به خصوص که تبلیغات و خود رسانه ها همیشه از شما می خواهند که آنها را مصرف کنید.