اپل مهم ترین سوال را بدون پاسخ رها می کند

ارزان ترین آیفون اپل در آینده تغییرات زیادی خواهد کرد، اما سازنده هنوز یک سوال مهم را بدون پاسخ گذاشته است. در نهایت کدام صفحه نمایش در iPhone SE 4 خواهد بود؟

سیب

به طور خلاصه: اپل هنوز نمی داند آیا مدل 5.7 یا 6.1 اینچی را انتخاب کنید و کدام فناوری صفحه نمایش (LCD یا OLED) را انتخاب کنید.

به هر حال، یک سوال دیگر نیز تاکنون بی پاسخ مانده است – Face ID و / یا Touch ID. این بریدگی نشان می دهد که اپل حسگرهای مربوطه را برای تشخیص چهره نیز نصب می کند. با این حال، اپل ممکن است حسگر اثرانگشت را در دکمه پاور معادل آیپدها ادغام کند. در این مورد گزارش های مختلفی وجود دارد. به طور خلاصه: آیفون SE 4 هنوز به پایان نرسیده است، بنابراین هنوز تا سال 2024 چیزهای زیادی ممکن است اتفاق بیفتد.



منبع

برای یادآوری: LCD بسیار ارزان تر، OLED گران تر، اما بهتر است. اپل از زمان آیفون 12 از فناوری دوم استفاده کرده است. یک iPhone SE 4 ارزان با این فناوری یک رویا خواهد بود، اما در نهایت ممکن است کمی گران باشد. از آنجایی که عرضه تلفن همراه ارزان اپل تنها برای سال 2024 برنامه ریزی شده است، اپل هنوز زمان دارد و به نظر ما فقط بعداً تصمیم خواهد گرفت. اگر سازنده بتواند پنل‌های OLED مذکور را در مدت دو سال بسیار ارزان‌تر به دست آورد، در این صورت می‌توان تصمیم گرفت که فناوری بهتری داشته باشد.

همچنین نامشخص: Face ID در مقابل Touch ID

آیفون SE فعلی تنها بهار امسال وارد بازار شد، اما با طراحی آشنا:

این خیلی از قبل مشخص است: با نسل چهارم آیفون SE، اپل طراحی فعلی را با دکمه هوم با دکمه ای با کنترل حرکتی خالص و بریدگی روی نمایشگر تعویض می کند. به طور کلی، شکل باید یادآور آیفون XR باشد که اپل بین سال‌های 2018 و 2021 در محدوده خود داشت. بر این اساس، همه انتظار یک نمایشگر LC 6.1 اینچی کم و بیش یکسان را دارند. اما در نهایت این احتمالاً چندان قطعی نیست.

iPhone SE 4: LCD یا OLED؟ اپل نمی تواند تصمیم بگیرد

راس یانگ، یکی از آگاهان صنعت، گزارش می دهد که اپل هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است (منبع: راس یانگ از طریق MacRumors). بنابراین اندازه های نمایشگر و فناوری های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. اصولاً موارد زیر قابل بحث است:

  • صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED از دو سازنده نامشخص
  • نمایشگر LC معمولی 5.7 یا 6.1 اینچی، همچنین از دو سازنده

iPhone SE 3: ورود جدید اپل به گوشی های هوشمند