اپل ما را نمی ترساند

از سوی دیگر، رئیس BMW به سختی در اشتراک‌هایی که می‌توانند از طریق نرم‌افزار فعال شوند، موی خوبی باقی می‌گذارد. او تمایل مشتریان به پرداخت بیشتر برای قیمت های خرید بالا را پایین ارزیابی می کند. با قیمت هایی که یک سازنده ممتاز BMW اغلب می پرسد، “شما نمی توانید بگویید که هنوز همه چیز آنجا نیست” بنابراین Zipse.

اپل در حال برنامه‌ریزی خودروی اپل است، گوگل با اندروید نقش کلیدی در نرم‌افزار بازی می‌کند، سونی و هوندا نمونه‌های اولیه خود را برای یک خودروی الکتریکی مشترک ارائه کرده‌اند. روند واضح است، شرکت های فناوری دیگر فقط به صنعت خودرو نگاه نمی کنند. خیلی وقته چشمت بهش بود، پایت توی در است. نیازی به وحشت برای رئیس BMW نیست: “ما داریم اصلاً از بازیکنان فناوری نمی ترسمالیور زیپس در حاشیه نمایشگاه CES 2023 گفت: زیرا ما با همه کار می کنیم.

با i Vision Dee، BMW یک مفهوم خودروی برقی رنگارنگ ارائه می کند

آیا عملکردهای اشتراک در BMW آینده ای دارد؟

رئیس BMW نمی‌خواهد انکار کند که خودروها، چه با موتورهای احتراقی و چه با پیشرانه‌های الکتریکی، در BMW به طور فزاینده‌ای دیجیتال و هوشمندتر می‌شوند. حس ادغام گسترده توابع همیشه جدید، مانند رانندگی مستقل، او با این وجود سؤال می کند. از نظر فنی، سیستم‌های کمکی بهتر و بهتر چندان دور نیستند ارزش افزوده واقعی برای مشتریان ارائه خواهد کرد.

با اپل، گوگل، سونی و شیائومی، بازیکنان جدیدی وارد دنیای خودرو می شوند. آنها می خواهند از برندهای شناخته شده بهتر عمل کنند. اما الیور زیپس، رئیس BMW، نگران این موضوع نیست – به دلیل خوبی.

بی ام و

رئیس BMW: خودروها آیفون روی چرخ نیستند

اما برخی از شرکت های فناوری فقط در ذهن خود همکاری ندارند، بلکه موفقیت خود را با خودروهای خود می خواهند. مدیر در این مورد نیز آرام است. وسایل نقلیه مدرن باید سخت‌افزار و نرم‌افزار را به هم متصل کنند، هدفی پیچیده که در آن شرکت‌های فناوری را در نقطه ضعف می‌بیند: “ماشین یک آیفون روی چرخ نیست”، Zipse ادامه می دهد (منبع: dpa از طریق Next Mobility).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

بسیار تازه و خوش رنگ از BMW:

برای Zipse این یک اعلامیه قوی است. از این گذشته، برخی از عملکردها در BMW وجود دارد که با اشتراک هزینه اضافی دارند. اینها شامل پیشنهادهایی است که قبلاً در یک محدوده قیمتی مشخص تلقی می شدند، مانند گرمایش صندلی. BMW برای این کار ماهانه 17 یورو دریافت می کند.



منبع