اپل در حال حاضر شروع به کار کرده است

با اتصال USB-C سریعتر است دستگاه های حرفه ای به. آیفون 15 پرو (6.1 اینچی) و آیفون 15 اولترا با صفحه نمایش 6.7 اینچی (پرو مکس سابق) نیز از یک قاب تیتانیومی جدید تشکیل شده اند و احتمالا تنها دستگاه هایی خواهند بود که از تراشه جدید اپل A17 در 3 نانومتر استفاده می کنند. طراحی را دریافت کنید. از طرف دیگر، آیفون 15 و 15 پلاس، A16 شناخته شده را دریافت می کنند.



منبع

حتی اگر آیفون 15 تا پاییز معرفی نشود، تلفن همراه اپل کم و بیش به طور کامل توسعه یافته است و تغییرات عمده اکنون قابل بحث نیست. اپل در حال حاضر با اولین تولید آزمایشی شروع کرده است، گامی تعیین کننده قبل از تولید انبوه واقعی.

سیب
Ergo: از این پس، تصویر آیفون 15 در شایعات دیگر تفاوت چندانی با محصول سری نخواهد داشت، زیرا اپل کار توسعه تا حد زیادی تکمیل شده است.

آیفون 14: حالت عمل در عمل

اپل دقیقا طبق برنامه عمل کرده است. بر اساس گزارش اخیر، تولید آزمایشی آیفون 15 در تامین کننده اصلی آیفون فاکسکان – حدود 9 ماه قبل از عرضه به بازار (منبع: اخبار اقتصادی روزانه).

آیفون 15: توسعه کامل شد، تولید آزمایشی آغاز شد

طراحی آیفون 15 تفاوت چندانی با این پیش نویس نخواهد داشت:

چهار مدل برای هر سلیقه

آیا از قبل این ویژگی جدید آیفون 14 را می شناسید؟ اپل این ویژگی را در این ویدیو نشان می دهد:

این گزارش سپس به تفاوتی با تولید آزمایشی سال قبل اشاره می کند، زیرا شکاف بین زمان تولید انبوه آیفون در چین و هند در حال کاهش است. امسال فقط چند هفته بین آنها فاصله است، قبل از آن ماه ها بود. از این نظر، به نظر ما، اپل احتمالا باید تولید را به موازات هر دو سایت تولید هماهنگ کند، چالشی جدید.

بنابراین، توسعه واقعی آیفون 15 را می توان کامل در نظر گرفت، زیرا چنین تولید آزمایشی در خدمت آشنایی فاکسکان با طراحی و الزامات تولید خاص آیفون 15 است. یک نکته مهم برای تولید انبوه واقعی و قبل از آن، که در اواخر سال به آن رسیدگی خواهد شد. بنابراین تغییرات گسترده در تلفن همراه جدید اپل از این پس دیگر امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین طراحی و عملکرد ثابت است و فقط در مواقع اضطراری قابل تنظیم است، یعنی در صورت بروز مشکلات غیرقابل پیش‌بینی تولید.

همچنین امسال چهار مدل مختلف وجود خواهد داشت. هر دو انواع استاندارد آیفون 15 (6.1 اینچ) و آیفون 15 پلاس (6.7 اینچ) در نهایت “جزیره پویا” مدل های Pro سال گذشته و همچنین سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی را دریافت کنید. از این پس، USB-C جایگزین کانکتور لایتنینگ می شود، اما در دستگاه های استاندارد به سرعت لایتنینگ محدود می شود.