افزایش قیمت سوئیچ؟ رئیس نینتندو اعلامیه می کند

پیام اصلی:

نظر نینتندو در مورد قیمت سوئیچ

افزایش قیمت در تولید و هزینه های حمل و نقل باعث می شود که نینتندو بیشتر و بیشتر گران شود برای ساخت کنسول های سوئیچ جدید. در مصاحبه ای با سرویس تجاری ژاپنی Nikkei Asia، رئیس نینتندو Shuntaro Furukawa اکنون توضیح می دهد که بازیکنان هنوز نیازی به نگرانی ندارند. قیمت نینتندو سوییچ ثابت خواهد ماند.

همه چیز گرون تر میشه این امر در مورد ساخت و تحویل کنسول های بازی نیز صدق می کند. سونی در حال حاضر قیمت PS5 را افزایش داده است. نینتندو هم اکنون اعلامیه ای در مورد کنسول خود منتشر می کند.

سوئیچ نینتندو
به روز رسانی از 2022/08/29: نینتندو بریتانیا بار دیگر به وب سایت videogameschronicle تایید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت سوییچ وجود ندارد. تصمیم گیری در مورد قیمت آینده کنسول هیبریدی با بررسی دقیق انجام می شود (منبع: VGC)
نینتندو در حال حاضر سه نسخه از سوییچ را به فروش می رساند. Nintendo Switch OLED (نمایش در آمازون)، Nintendo Switch Lite (مشاهده در آمازون) و Nintendo Switch اصلی (نمایش در آمازون). اگر نینتندو با وجود افزایش هزینه های تولید، قیمت ها را افزایش ندهد، البته، حاشیه سود شما کاهش می یابد. با این حال، سازنده نیز با بازی یا اشتراک آنلاین درآمد زیادی کسب می کند. با دمای بالای فعلی، طرفداران نینتندو نیز باید مراقب باشند: سوئیچ آنها ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد زود از موعد بمیرد.



منبع

نینتندو در حال حاضر بیش از 111 میلیون نسخه از سوییچ فروخته شد. این امر کنسول هیبریدی را در آستانه سبقت گرفتن از پلی استیشن 4 برای رتبه دوم در رده بندی پرفروش ترین کنسول تمام دوران قرار می دهد. در همین حال مسیر موفقیت تا حدودی هموار شده است. Furukawa انتظار دارد که موفقیت های بزرگ سوییچ مانند Splatoon 3 و Pokémon: Crimson و Crimson کمی فروش را افزایش دهند.

جدید برای سوئیچ. تریلر فیلم Cult of the Lamb را اینجا ببینید:

تریلر Cult of the Lamb: Gameplay برای سوییچ

نینتندو سوییچ همچنان قوی است

دو دلیل برای این تصمیم وجود دارد. برای یک چیز، نینتندو نمی‌خواهد کسی را که قیمت سوییچ افزایش می‌یابد کنار بگذارد. پس از همه، آنها همچنین باید در مسابقه شرکت کنند کل منطقه سرگرمی. دلیل دوم این است که نینتندو نمی خواهد شتاب خود را در فروش کنسول از دست بدهد (منبع: Nikkei Asia).