از CoD تا WoW: اینها محبوب ترین بازی های سال 2022 در توییچ بودند

مانند Counter-Strike، اما بسیار رنگارنگ تر! با بازی Valorant، سازندگان League of Legends بازار رقابتی تیراندازی را به تسخیر خود درآورده اند. هیچ بازی تیراندازی چند نفره دیگری در سال 2022 در توییچ محبوب نبود. این نیز در زمان تماشای چشمگیر منعکس شده است بیش از یک میلیارد ساعت از نو!

World of Warcraft با گذشت 18 سال از انتشار هنوز هم در بین طرفداران MMO یک موفقیت واقعی است. توسعه جدید Dragonflight نیز به موفقیت چشمگیر در سال 2022 کمک کرد. در Twitch، بازی نقش آفرینی آنلاین بیش از 340 میلیون ساعت مدت ها دنبال می شود

در پلتفرم استریم Twitch دوباره در سال 2022 قمار زیادی رخ داد! حالا مشخص است که کدام بازی ها در سال گذشته محبوب ترین بازی ها بوده اند. ما شما را با 10 مورد برتر معرفی می کنیم! از Call of Duty تا World of Warcraft چیزهای زیادی وجود دارد که دارای رتبه و نام هستند.

Twitch Favorites: این 10 بازی پربیننده

احتمالاً قبلاً موبا را از دست داده اید و اینجاست! هیچ بازی دیگری به اندازه League of Legends که بیشتر با نام LoL شناخته می شود در Twitch در سال 2022 دنبال نشد. با زمان تماشا تقریبا 1.5 میلیارد ساعت بازی چند نفره برنده واضح است!



منبع

با CS: GO، یک کلاسیک دیگر در بین 10 بازی محبوب Twitch قرار دارد. با وجود برخی رسوایی ها، موفقیت Counter-Strike شکست ناپذیر است و زمان تماشای تقریباً به تیرانداز می دهد. 674 میلیون ساعت.

از سال 2013، GTA 5 بازیکنان بی‌شماری را در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها خوشحال کرده است. به ویژه سرورهای نقش آفرینی حالت آنلاین را به یک نیروی غالب در توییچ تبدیل کرده اند. این نیز آنها را توضیح می دهد 1.3 میلیارد ساعت، که کاربران برای تماشای نقش آفرینی استریمرهای بزرگ با سرب آن را مطرح کرده اند.

در سال 2022، یک قسمت CoD جدید دوباره منتشر شد، یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2. با این حال، حالت Battle Royale Warzone و جانشین آن Warzone 2.0 در توییچ محبوبیت خاصی داشتند. مدت زمان تماشای دو تیرانداز چند نفره تقریباً می باشد 400 میلیون ساعت.

روند بازی های ویدیویی می آیند و می روند! با این حال، برخی از بازی ها آنقدر محبوب هستند که بخشی از موجودی دائمی توییچ هستند. که ثابت می کند تجزیه و تحلیل کاملاً جدید از محبوب ترین بازی های 2022 در Twitch. 10 برتر عمدتاً شامل نام‌های بزرگ و بازی‌های چندنفره است.

کلاسیک دیگری که به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای پخش تبدیل شده است: Minecraft. بازی محبوب ساختمان و بقا نیز یکی از محبوب ترین بازی های توییچ در سال 2022 بود. در اینجا زمان تماشا بیشتر از 521 میلیون ساعت.

و یک غول دیگر بتل رویال! حتی اگر هیاهوی شدید Fortnite از قبل فروکش کرده باشد، شوتر رایگان همچنان بسیار محبوب است. این به دلیل همکاری‌های فراوان نیست. از جمله آنها با Dragon Ball، The Witcher یا Star Wars. نتیجه: 585 میلیون ساعت در انقباض

چه کسی فکرش را می کرد؟ Apex Legends در حال حاضر محبوب‌تر از Call of Duty یا Fortnite است. رکورد تیرانداز بتل رویال EA بیش از 630 میلیون ساعت در انقباض جای تعجب نیست که این بازی در سال 2022 یک اسپین آف موبایلی نیز دریافت کرد.

Defence of the Ancients 2 که بیشتر با نام Dota 2 شناخته می شود، یکی از برنامه های ثابت در پلت فرم استریم است. این به ویژه در زمان تماشای دیوانه وار مشهود است. بنابراین موبا بیش از 507 میلیون ساعت مصرف شده است.

بریم با یک کهنه سرباز واقعی صحنه MMO! احتمالاً قبلاً آن را حدس زده اید، اما ما در مورد …