ابر پردازنده جدید می تواند این کار را انجام دهد

کوالکام روی اسنپدراگون 8 نسل 2 شرط بندی زیادی دارد به شدت روی هوش مصنوعیبرای انجام بسیاری از عملکردها سریعتر و کارآمدتر. این باید در درجه اول به نفع تشخیص و پردازش گفتار باشد، بلکه عملکرد دوربین را نیز به همراه دارد. پردازنده باید به شناسایی و پردازش بهتر محتوا کمک کند. در پایان، گوشی هوشمند باید به سادگی نتایج قوی تری ارائه دهد و کاربر را بهتر درک کند.

اسنپدراگون 8 نسل 2: ابر پردازنده جدید کوالکام

Samsung Galaxy S23، Xiaomi 13 و بسیاری از گوشی های دیگر برنامه ریزی شده است

کوالکام با اسنپدراگون 8 نسل 2 جدیدترین پردازنده رده بالای خود را ارائه کرده است که تقریباً در تمامی گوشی های هوشمند برتر جدید استفاده خواهد شد. از آنجایی که این بار سامسونگ گلکسی اس 23 برای آلمان نیز وجود خواهد داشت، نگاهی به داده های عملکرد و قابلیت ها جالب تر است.

اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی شد

اسنپدراگون 8 نسل 2 در این ویدئو ارائه شده است:

در حالی که اکثر گوشی های هوشمند رده بالا در حال حاضر با اسنپدراگون 8 نسل 1 یا 8 پلاس نسل 1 عرضه می شوند، اسنپدراگون 8 نسل 2 گام بزرگ دیگری در تکامل پردازنده ها است. کوالکام قول داده است که 35 درصد CPU بالاتر و 25 درصد عملکرد GPU بالاتر داشته باشد. علاوه بر این، به عنوان مثال، ردیابی اشعه در زمان واقعی برای نمایش گرافیکی بهتر پشتیبانی می شود. در عین حال باید نیاز به انرژی 40 درصد کاهش یافت، که باید به معنای عمر باتری به طور قابل توجهی طولانی تر و توسعه حرارت بسیار کمتر باشد. Wi-Fi 7 و مودم X70 همچنین عملکرد Wi-Fi و 5G را بهبود می بخشند. به عنوان مثال، می توان از دو اتصال 5G به طور همزمان استفاده کرد.

گفته می شود سامسونگ گلکسی اس 23 به جای تراشه اگزینوس خودش که از کوالکام پایین تر است، در اروپا نیز بر اساس اسنپدراگون 8 نسل 2 ساخته شده است. در هفته‌ها و ماه‌های آینده، ما می‌توانیم منتظر گوشی‌های هوشمند جدید زیادی مانند شیائومی 13 باشیم که باید تا پایان سال 2022 عرضه شوند. سپس حداکثر مشخص خواهد شد که پردازنده واقعاً چقدر سریع و کارآمد است.



منبع

اسنپدراگون 8 نسل 2 ابتدا باید در یک گوشی هوشمند چینی استفاده شود. کوالکام در این ارائه از شرکای بسیاری نام برد. از جمله شیائومی، موتورولا، آنر، زد تی ای، اوپو، ویوو، وان پلاس، سونی، ایسوس و غیره. علاوه بر این، تمرکز بر همکاری با سامسونگ نیز بوده است.