آیفون پر است؟ ترفند مبتکرانه فضا ایجاد می کند

از قبل می دانستید؟ در آیفون، اگر حافظه کافی ندارید، لزوماً مجبور نیستید برنامه ها را حذف کنید، همچنین می توانید آنها را به عنوان جایگزین برون سپاری کنید. برون سپاری؟ منظور از این چیست و چه تفاوتی با حذف دارد؟

ترفند آیفون: برنامه‌ها را به جای حذف آن‌ها برای ایجاد فضا برون‌سپاری کنید

هر شرط بندی: برنامه های زیادی در آیفون شما وجود دارد که لزوماً به آنها نیاز ندارید یا نه همیشه. به عنوان مثال، یک بازی که کار شما تمام شده است، یا برنامه هایی که برای مثال فقط در تعطیلات از آنها استفاده می کنید. در غیر این صورت آنها فقط فضای ذخیره سازی ارزشمند را هدر می دهند. با این حال، شما نمی خواهید تمام داده ها، تنظیمات یا تاریخچه چت را برای همیشه از دست بدهید، حذف مستقیم قابل بحث نیست. کاری که می توانید انجام دهید: برنامه های مورد نظر را برون سپاری کنید. نحوه کار با جزئیات در ویدیو زیر توضیح می دهیم:

با این اوصاف: اگر دیگر نمی‌خواهید در آینده از برنامه‌ها استفاده کنید، لطفاً آنها را مستقیماً حذف کنید تا فضا آزاد شود. در غیر این صورت، با برون سپاری درب پشتی را برای استفاده بعدی باز نگه می دارید – لعنتی مفید است.



منبع

در صورت تمایل، فرآیند برون سپاری نیز می تواند خودکار باشد. سپس آیفون مرتباً برنامه های استفاده نشده را به تنهایی تعویض می کند و بنابراین به طور خودکار فضای ذخیره سازی ایجاد می کند. برای همه کاربرانی که به سادگی برای چنین اقدامات پاکسازی وقت ندارند مفید است. همچنین در ویدیوی بالا نحوه کار را توضیح می دهیم.

مشکل را می دانید: حافظه آیفون دائما در حال پر شدن است. دیر یا زود همه چیز تنگ می شود و باید دوباره جا باز کنید. آیا عکس های مورد علاقه شما واقعاً اکنون باید آن را باور کنید؟ نه لزوما، زیرا با ترفند زیرکانه زیر می توانید فضا ایجاد کنید و همچنان درب پشتی را باز نگه دارید.

سیب
مزیت تعیین کننده: در مورد برون سپاری، خود برنامه حذف می شود، اما تمام داده های شخصی حفظ می شود. اگر بعداً دوباره برنامه را نصب کنید، می‌توانید مانند قبل از برنامه استفاده کنید و دوباره مستقیماً به داده‌های خود دسترسی داشته باشید. خوب است بدانید: نماد برنامه در صفحه اصلی باقی می ماند. ابر کوچک در کنار نام برنامه سپس نماد برون سپاری است که می تواند در هر زمان معکوس شود.

خودکار در صورت درخواست