آیا طرفداران تاریخ انتشار را تشخیص داده اند؟

بستر، زمینه:رایانه شخصی ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4

GTA 6: آیا سال انتشار از IMDb لو رفت؟

این اولین بار نیست که یک خودی ادعا می کند که می داند واقعاً چه زمانی GTA 6 ظاهر می شود. Insider Tez2 نیز به این موضوع پیوسته و این ادعا را منتشر کرده است Rockstar انتشار بازی آینده GTA را از طریق یک رویداد درون بازی فاش خواهد کرد (منبع: Reddit).

رهایی:1394/04/14

از آنجایی که خانه در GTA 5 وجود ندارد، بسیاری معتقدند که این اولین اسکرین شات از GTA 6 است. Insider Tez2 1 و 1 را در اینجا اضافه می کند – بله مانند بسیاری از شایعات قبلی، کل ماجرا بسیار بعید به نظر می رسد. ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.



منبع

طرفداران ایده های دقیقی در مورد چگونگی GTA 6 دارند:

GTA 6: Insider Reveal را در ماه اکتبر پیش بینی می کند

خودی‌هایی که از بازی آینده اطلاع دارند، در چند ماه گذشته مدام ظاهر شده‌اند و باعث ایجاد تعداد زیادی شده است شایعات منفی اما مثبت توسعه یافته. اگر می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید، مروری کاربردی را به شما توصیه می‌کنیم.

راک استار گیمز هنوز نتوانسته یا نمی‌خواهد به این سوال که GTA 6 چه زمانی عرضه می‌شود پاسخ دهد – حتی تقریباً. با این حال، پایگاه داده فیلم IMDb در حال حاضر است سال 2025 ذکر شده است، که کاملاً واقع بینانه به نظر می رسد. متأسفانه، این سایت فاش نمی‌کند که شرکت بر چه حقایقی استناد می‌کند، بنابراین تشخیص اینکه آیا این دانش واقعی از خودی است یا نه (منبع: IMDb) دشوار است.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

اگر درست باشد همین است رویداد هالووین در GTA Online. شانزده روز قبل از هالووین، قرار است بشقاب پرنده ها در بازی قرار داده شوند، سپس قرار است در 23 اکتبر با یک بشقاب پرنده استتار جایگزین شوند. طرفداران فکر می کنند که این نشانه زمان بندی است. این نظریه حتی در Reddit نیز پشتیبانی می‌شود، زیرا این نظریه بر اساس اسکرین شات یک خانه با یک بشقاب پرنده است:

مدتی طول کشید تا راک استار حتی به طور رسمی تایید کند که روی GTA 6 کار می کنند. هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است، اما طرفداران حداقل یک سال اکران را در وب سایت پایگاه داده فیلم IMDb کشف کردند.

GTA 5 - Grand Theft Auto V