آمازون محبوب ترین تبلت سامسونگ خود را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند

Samsung One UI 4.1: همه نوآوری ها ارائه شده است

چه چیزی گلکسی تب A8 سامسونگ را تا این حد جالب می کند؟

هیچ هزینه حمل و نقلی وجود ندارد، بنابراین می توانید تبلت اندرویدی خود را بدون هزینه اضافی از سامسونگ ارتقا دهید.

به روز رسانی از 27 نوامبر 2022: آمازون در حال حاضر تبلت Samsung Galaxy Tab A8 را با قیمتی ناچیز به فروش می رساند 149 یورو (مشاهده در آمازون). این تبلت در حال حاضر محبوب ترین تبلت سامسونگ در آمازون است. سایر خرده فروشان حداقل 167 یورو نیاز دارند.

Samsung Galaxy Tab A8، تبلت اندروید، وای فای، باتری 7040 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش 10.5 اینچی TFT، چهار بلندگو

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/27 ساعت 5:52 بعد از ظهر

کالای اصلی:

سامسونگ با تبلت گلکسی تب A8 تبلت اندرویدی واقعاً جالبی را روانه بازار کرده است که با صفحه نمایش 10.5 اینچی و قیمت بسیار پایین خود، قرار است مخاطبان زیادی را جذب کند. در این بین قیمت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، بنابراین در حال حاضر می توانید تبلت اندرویدی را بسیار ارزان تهیه کنید.

کاهش قیمت سامسونگ گلکسی تب A8

معاملات بیشتر جمعه سیاه را اینجا ببینید.

هنگامی که سامسونگ گلکسی تب A8 را در اواسط دسامبر 2021 معرفی کرد، قیمت خرده فروشی توصیه شده 229 یورو بود. اگرچه قیمت به خودی خود بسیار جذاب بود، اما در طول زمان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. MediaMarkt و Saturn قیمت آن را دارند تبلت تنها به 199.99 یورو کاهش یافت (به MediaMarkt نگاه کنید). آمازون این را ارائه نمی دهد و هر دو خرده فروش را کاهش می دهد (به آمازون نگاه کنید).

به پیشنهاد در MediaMarkt

Samsung Galaxy Tab A8، تبلت اندروید، وای فای، باتری 7040 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش 10.5 اینچی TFT، چهار بلندگو

برای Samsung Galaxy Tab A8 نیز به‌روزرسانی One UI 4.1 با پیشرفت‌های بسیاری وجود دارد:

بنابراین جای تعجب نیست که رتبه بندی گلکسی تب A8 سامسونگ در آمازون بسیار خوب باشد. در آنجا 4.5 از 5 ستاره از بیش از 4600 رای (مشاهده در آمازون). این تبلت نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان نیز مناسب است. حالت مخصوص کودکان وجود دارد که امکان استفاده ایمن را فراهم می کند.



منبع

گلکسی تب A8 سامسونگ جانشین گلکسی تب A7 شد که فروش بسیار خوبی داشت. شما یکی را دریافت می کنید تبلت اندرویدی نسبتا قدرتمند و بزرگ با قیمتی کم. مخصوصا الان بعد از افت قیمت، نسل جدید جذاب تر شده است. با 150 یورو نمی توانید خیلی اشتباه کنید. برای مصرف محتوا، تماشای فیلم و بازی، این تبلت اندرویدی بسیار عالی است.