دوباره ماجراهای جدیدی در اطراف مرد عنکبوتی وجود خواهد داشت. سونی اعلام کرده است که در حال همکاری با آمازون برای توسعه چندین سری برای Prime Video است. حتی اولین قهرمان از قبل مشخص شده است.

مرد عنکبوتی

آمازون در حال کار بر روی چندین سریال بر اساس مرد عنکبوتی است

اگرچه مرد عنکبوتی تام هالند اکنون بخشی از دنیای بزرگ مارول است، سونی همچنان حقوق قهرمان را در اختیار دارد. گروه فناوری اکنون نشان داده است که چگونه آینده عنکبوت محله دوستانه را تصور می کند. بخش مهمی از آن باید چندین باشد نمایش های تلویزیونی در Prime Video بودن.

طبق گزارش Variety، سری اول Silk: Spider Society نام خواهد داشت. قهرمان داستان سیندی مون، یک زن آمریکایی-کره ای است که توسط همان عنکبوت گاز گرفته می شود که به پیتر پارکر قدرت خود را داده است. هدف این سریال نشان دادن این است که او چگونه به دنبال خانواده گمشده‌اش می‌گردد، در حالی که سعی می‌کند از زندان فرار کند و در این فرآیند است ابرقهرمان ابریشم تبدیل می شود. هنوز مشخص نیست که کدام قهرمانان یا تبهکاران دیگر مارول در این سریال حضور خواهند داشت (منبع: Variety).

مرد عنکبوتی اکنون می تواند مجرمان را در رایانه شخصی نیز مورد ضرب و شتم قرار دهد. این تریلر را در اینجا چک کنید:

Spider-Man Remastered: Launch Trailer برای نسخه PC

بازی‌ها و فیلم‌های جدید با Spider-Man در سال ۲۰۲۳

مغز متفکران Silk: Spider Society آنجلا کانگ هستند که بیشتر به خاطر کارش به عنوان مجری سریال The Walking Dead شناخته می شود و همچنین فیل لرد و کریستوفر میلر که مسئول این فیلم هستند. Spider-Man: Into the Spider-Verse مسئول هستند.

سونی همچنین برنامه های زیادی برای مرد عنکبوتی دارد. انیمیشن انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در سال 2023 در سینماها ادامه دارد. طرفداران دارای پلی استیشن 5 نیز می توانند برای همان سال ثبت نام کنند Marvel’s Spider-Man 2 خوشحال باش. این بازی جانشین Marvel’s Spider-Man برای PS4 و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales می شود.