همه چیز مثل قبل است با یک تفاوت

حالا دیگر قدیمی شده است: این سازنده چینی کلاسیک را با واکمن باز می گرداند. اما می تواند کمی مدرن تر باشد.

Walkman و نوارهای کاست مربوط به آن تا پایان دهه 1980 عملاً یک رسانه محکوم به فنا بودند. اما مد قدیمی دوباره به سبک خود بازگشته است، و از زمانی که ظاهر نمادین آن در فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» یا ادگار رایت موفق به «Baby Driver» شد، دوباره بازگشته است: Walkman! سونی زمانی معروف بود و بخشی از تجهیزات هر عاشق موسیقی است. سازنده چینی FiiO که به تجهیزات صوتی مانند هدفون یا بلندگو معروف است، Walkman را احیا می کند. ما جدیدترین ویژگی های دستگاه را برای شما کشف کرده ایم.

آیا می خواهید نه تنها به موسیقی آنالوگ روی نوار کاست، بلکه به صورت دیجیتالی نیز گوش دهید؟ سپس مروری بر 5 سرویس برتر پخش موسیقی در حال حاضر در ویدیو داریم:

تفاوت FiiOs CP13 با Sony Walkman اینگونه است

اگرچه CP13 FiiO از نظر بصری به طرز شگفت آوری به واکمن سونی نزدیک است، اما مطمئناً دارای برخی ویژگی های مدرن است. عمر باتری به ویژه در مقایسه با نسخه اصلی قدیمی قابل توجه است. به لطف باتری لیتیومی داخلی، این پخش کننده موسیقی کاربردی می تواند تا 13 ساعت موسیقی پخش کند. اما بهترین ویژگی که در مقایسه با نسخه اصلی تفاوت را ایجاد می کند، وجود درگاه USB-C در کناره آن است. CP13 را می توان در حین استفاده همزمان شارژ کرد. آنچه در اکثر تلفن های همراه استاندارد بود در آن زمان در واکمن غیرقابل تصور بود. بنابراین CP13 قطعا قدرتمندتر از نسخه اصلی است که بر اساس آن ساخته شده است.

نوارهای VHS نیز در حال بازگشت هستند و همچنین می توانند برای شما درآمد کسب کنند. در گالری عکس می توانید دریابید که کدام فیلم ها مورد تقاضا هستند:

اگر به فکر امتحان FiiO CP13 هستید، باید توجه داشته باشید که در اینجا یک پخش کننده موسیقی کلاسیک یا پخش کننده MP3 نخواهید داشت. زیرا در حالی که CP13 در مورد باتری مطمئناً مدرن‌تر از واکمن قدیمی سونی است، اما همه چیز در مورد مدرنیته است. از آنجایی که CP13 فقط دارای جک 3.5 میلی متری است، به این معنی که شما باید از هدفون سیمی خود استفاده کنید. بدون عملکرد بلوتوث و CP13 همچنین یکی از کلاسیک ترین ویژگی های نوستالژیک واکمن را ندارد: وجود دارد هیچ دکمه ای وجود ندارد که به طور خودکار محفظه کاست را باز کنددر عوض، باید محفظه را به صورت دستی باز کنید. بنابراین نمی تواند یکپارچهسازی با سیستمعامل تر باشد!

بازگشت رترو: Walkman CP13 بازگشت کاست را جشن می گیرد

مسلماً CP13 FiiO واقعا قدیمی است و در درجه اول برای طرفداران لذت شنیداری آنالوگ در نظر گرفته شده است. و با هدفون‌های خوب و نوارهای کاست ترکیبی خوب، علاقه‌مندان به صدا با احیای واکمن چینی به ارزش پول خود خواهند رسید. و آنها مجبور نیستند فقط به موسیقی قدیمی گوش دهند. ستارگان موسیقی امروزی اکنون رسانه قدیمی را دوباره کشف کرده اند. به عنوان مثال، Billie Eilish، Megan Thee Stallion و Taylor Swift نیز در نسخه کاست قابل خرید هستند، البته در نسخه بسیار محدود.

گیگا توصیه می کند

توصیه های رویداد بیشتر

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع