مطالعه جدید حقیقت تلخی را آشکار می کند

در ویدیو: گیمرها دیگر نمی توانند این گفته ها را بشنوند.

بازی گاه به گاه: زنان و مردان برابر هستند

بر اساس این نظرسنجی، زنان و مردان در یک منطقه قرار دارند به همان اندازه به بازی علاقه مند است. 54 درصد هر کدام اظهار داشتند که حداقل گاهی بازی می کنند. بیشترین نسبت گیمرها را می توان در میان افراد زیر 30 سال (88 درصد) و پس از آن 30 تا 49 سال (71 درصد) یافت. علاقه بازیکنان بین 50 تا 64 سال به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در اینجا در عرض یک سال از 40 به 54 درصد رسید.



منبع بازی در رایانه های شخصی رومیزی ثابت همچنان در حال کاهش است. بر اساس نظرسنجی جدید، یک سال پیش، 43 درصد از افراد مورد بررسی اظهار داشتند که با رایانه بازی می کنند فقط 36 درصد. از سوی دیگر، 82 درصد به کنسول ها متکی هستند و تنها نیمی از آنها در مقابل یک کنسول ثابت نشسته اند (منبع: Bitkom).

بازی در گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای محبوب می شود، اما نه در بین همه گروه های سنی. همه افراد بالای 65 سال ترجیح می دهند از ماوس و صفحه کلید استفاده کنند. این نتیجه یک نظرسنجی جدید توسط انجمن صنعت Bitkom است. همانطور که اعداد نشان می دهند، بازی به تنهایی دیگر مرسوم نیست.

نظرسنجی: فقط افراد مسن تر ترجیح می دهند با کامپیوتر بازی کنند

یک عدد دیگر نشان می دهد که بازی چقدر اهمیت پیدا کرده است: 42 درصد می توانند ارتباط برقرار کنند حتی نمی توان زندگی بدون بازی های ویدیویی را تصور کرد. جنبه اجتماعی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. تنها 13 درصد گفتند که به تنهایی بازی می کنند. نیمی از گیمرهای مورد بررسی توضیح دادند که برای گذراندن وقت با دیگران بازی می کنند. دو سوم آنها عمدتاً با افرادی از محیط خود بازی می کنند.

انجمن صنعت اطلاعات و صنعت مخابرات آلمان Bitkom نتایج یک نظرسنجی در مورد بازی را منتشر کرده است. بر این اساس، تنها یک گروه سنی وجود دارد که ترجیح می دهد گوشی هوشمند را نادیده بگیرد و در عوض پشت کامپیوتر رومیزی بنشیند. 52 درصد از پاسخ دهندگان 65 سال و بالاتر ترجیح می دهید از ماوس برای بازی کردن استفاده کنید تا تلفن همراه. 9 نفر از هر 10 گیمر بین 16 تا 49 سال بازی های موبایلی را با گوشی های هوشمند خود انجام می دهند.