ما می توانیم این بازی های مرورگر را به شما پیشنهاد کنیم

بازی های Tycoon یک راه عالی برای مشغول نگه داشتن خود هستند. ما هفت توصیه رایگان را انتخاب کرده ایم که می توانید از آنها برای گذراندن زمان استفاده کنید.

بازی های مرورگر بسیار محبوب هستند. این نه تنها به این دلیل است که رایگان است، بلکه به این دلیل است که سادگی آن همچنان ارزش افزوده سرگرم کننده ای را ارائه می دهد. طبیعتاً بازی های پولدار را نباید در این دسته از دست داد. Tycoon نوعی بازی رایانه ای است که اغلب به آن «شبیه سازی کسب و کار» یا «بازی ساخت و ساز» می گویند. در اینجا، بازیکن وظیفه دارد به عنوان مثال باغ وحش یا پارک تفریحی خود را بسازد. این بازی ها بسیار محبوب هستند زیرا به این راحتی نیستند و برای اجرای موفقیت آمیز شرکت خیالی خود به ترفندهای لازم نیاز دارید. می‌توانید آزمایش کنید که آیا می‌توانید شرکت خیالی خود را با موفقیت با بازی‌های سرمایه‌دار تجاری رایگان زیر اداره کنید یا خیر.

دنیای بازی های مرورگر رایگان بزرگ است. در ویدیوی خود، هشت بازی رایگان دیگر را انتخاب کرده‌ایم که ارزش تماشا را دارند:

8 بازی مرورگر رایگان

8 بازی مرورگر رایگان

پاپا فریزر

با فراسریا بابا می توانید به آرزوی خود برسید بستنی فروشی خصوصی به صورت کامل حداقل به صورت عملی. شما باید سفارشات مختلفی از مهمانان خود بگیرید، شیک بستنی تهیه کنید و سپس بین مشتریان مناسب توزیع کنید. اما مواظب باشید با همه درخواست ها عرق نکنید!

سرمایه دار بیکار سالن زیبایی

در Idle Beauty Salon Tycoon، می توانید زندگی را به عنوان یک شخص زندگی کنید زیبایی شناسی یا زیبایی تلاش كردن. علاوه بر فعالیت های عادی فروش، باید مشاوره حرفه ای نیز به مشتریان خود ارائه دهید. آنها می توانند آرایش خود را توسط شما انجام دهند یا فقط محصولات شما را بخرند. در ابتدا، شما باید همه کارها را خودتان انجام دهید، از فروش تا تمیز کردن، اما به تدریج می توانید امپراتوری سالن زیبایی خود را بسازید.

ESport Gamer Tycoon

ESport Gamer Tycoon زمانی که نوبت به سرمایه‌داران تجاری می‌رسد، کمی مدرن‌تر به ما می‌دهد. از خودت پذیرایی کن یک ورزشکار الکترونیکی که می خواهد به اوج برسد. برای دریافت اسپانسر علاوه بر آموزش، باید فالوورهایی نیز ایجاد کنید. آیا آنچه را که برای ستاره شدن لازم است دارید؟

هتل Tycoon Empire

در هتل Tycoon Empire می توانید هتل خصوصی رانندگی. البته، برای ساختن امپراتوری بزرگ خود، ابتدا باید از کوچک شروع کنید. از هر مهمان در هتل به خوبی مراقبت کنید، زیرا این تنها راهی است که می توانید پول کافی برای استخدام کارکنان بیشتر و ارائه خدمات اضافی به دست آورید. اما مسیر مدیریت خود را از دست ندهید، زیرا ممکن است همه چیز به سرعت گیج کننده شود!

سرمایه دار مزرعه بیکار

با نام Idle Farm Tycoon، واقعاً مشخص است که موضوع چیست. شما یکی را دریافت می کنید مزرعه ای که از ابتدا می سازید او باید. حیوانی که منبع اصلی درآمد شما خواهد بود مرغ است. از جوجه های خود به خوبی مراقبت کنید، زیرا جوجه های خوشحال برای شما تخم می گذارند که می توانید آنها را بفروشید. با پول بیشتر و بیشتر می توانید حیوانات دیگری مانند گاو را نیز بیاورید.

فروشنده ماشین دست دوم

همانطور که از نامش پیداست، تایکون دلال خودروی کارکرده تاجری است که با خودروهای دست دوم سر و کار دارد. به عنوان رئیس کسی شرکت خودروهای دست دوم شما وظیفه خواهید داشت که خودروهای دست دوم را برای مرد یا زن بیاورید. آیا می توانید نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید و در عین حال شرکت خود را اقتصادی نگه دارید؟

سرمایه دار بزرگ مرکز خرید

اگر همیشه تو را داشته باشی مرکز خرید خصوصی اگر می خواهید رانندگی کنید، به جای درستی در مرکز خرید Tycoon آمده اید. در اینجا شما می توانید این کار را انجام دهید. شما باید تصمیم بگیرید که کدام فروشگاه ها در مرکز خرید شما واقعاً ارزشمند هستند و چگونه می توانید بازدیدکنندگان را برای خرید از شما جذب کنید.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع