آیفون 15 پرو مکس با تعرفه 25 گیگابایتی با قیمت رقابتی

در حال حاضر می‌توانید یک پیشنهاد جذاب در o2 پیدا کنید: می‌توانید آیفون 15 پرو مکس جدید را با 25 گیگابایت حجم داده 5G و قیمت ثابتی برای تماس‌ها و پیامک‌ها با صرفه‌جویی مطلق دریافت کنید. ما هزینه ها را محاسبه کرده ایم و به شما نشان داده ایم که چرا استفاده از این پیشنهاد مهم است.

o2: آیفون 15 پرو مکس با تعرفه 5G بی نظیر ارزان است

o2 در حال حاضر یک پیشنهاد بسیار خوب در فروشگاه شما برای آیفون 15 که به تازگی معرفی شده در نسخه پرو مکس دارد. پرچمدار اپل در آنجا در دسترس است 57.99 یورو ماهانه (نمایش نمایش در o2). همچنین تعرفه 25 گیگابایت حجم داده 5G قوی وجود دارد. برای پرداخت اضافی و ارسال فقط یک بار هزینه 5.99 یورو وجود دارد و هیچ هزینه اضافی وجود ندارد. ویژگی های این تعرفه: هر سال 5 گیگابایت حجم داده دریافت می کنید. در سال دوم، شما در حال حاضر 30 گیگابایت حجم داده در دسترس خواهید داشت.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • شبکه: o2
  • تعرفه: موبایل m
  • نرخ های Allnet و SMS ثابت هستند
  • 25 گیگابایت ظرفیت داده 5G (حداکثر دانلود 300 مگابیت بر ثانیه)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • پرداخت اقساط 36 ماهه
  • حداقل مدت قرارداد 24 ماه با مهلت اخطار 1 ماهه می باشد
  • حجم داده ها هر سال افزایش می یابد 5 گیگابایت که در

قرارداد اپل آیفون 15 پرو مکس: به همین دلیل است که این معامله ارزشش را دارد

محاسبه مثال ما به پرداخت اقساط 36 ماهه اشاره دارد. همچنین امکان پرداخت هزینه دستگاه به مدت 24 ماه نیز وجود دارد. حداقل مدت تعرفه بدون در نظر گرفتن طرح اقساطی انتخابی همیشه 24 ماه است.

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
57.99 یورو
پرداخت اضافی
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه های اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
رایگان
حمل دریایی
(یک بار)
4.99
کل هزینه ها بعد از 36 ماه 2093.63 یورو
ارزش دستگاه
(در حال حاضر بهترین قیمت آنلاین طبق Idealo.de)
1160.85 یورو
تعرفه مقرون به صرفه
(مجموع هزینه ها منهای ارزش دستگاه و پاداش)
932.78 یورو
هزینه های تعرفه واقعی در ماه 25.91 یورو
به نمایش در o2

را آیفون 15 پرو مکس، 256 گیگابایت طبق مقایسه قیمت Idealo از خرده فروشان معتبر، در حال حاضر قیمت آن 1161 یورو (شامل حمل و نقل) است. اگر این مقدار را از کل هزینه های 36 ماه کم کنید، مشخص می شود که شما واقعاً اینجا هستید 25.91 یورو در ماه پرداخت – قیمت پایین برای Allnet/SMS با نرخ ثابت با 25 گیگابایت حجم داده 5G.

این چیزی است که آیفون 15 پرو مکس به شما ارائه می دهد

iPhone 15 Pro – Apple Information Video

iPhone 15 Pro – Apple Information Video

آیفون 15 پرو مکس طراحی فشرده تر و سبک تری دارد حاشیه های نمایشگر باریک تر هستند و الف کیس تیتانیومی می گیریم. این یک نوآوری مهم است دکمه شروعکه عملکردهای مختلفی مانند بی‌صدا کردن، دوربین و غیره را کنترل می‌کند و از طریق برنامه Shortcuts قابل شخصی‌سازی است. این دکمه جایگزین سوئیچ قطع قبلی می شود.

قدرتمند در داخل دستگاه کار می کند تراشه A17 Proکه اپل می گوید کارایی و سرعت بالایی را ارائه می دهد که می تواند با برخی از رایانه های رومیزی مقایسه شود. علاوه بر این، دستگاه ها اکنون یکی دارند پورت USB-C، امکان انتقال سریعتر داده ها و مطابقت با استانداردهای اتحادیه اروپا برای استانداردهای شارژ یکپارچه را فراهم می کند.

علاوه بر صفحه نمایش 0.6 اینچی بزرگتر در مقایسه با آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس با یک اختلاف عملکرد بهتری نسبت به آیفون 15 پرو دارد. لنز زوم پریسکوپ 5 برابریکه زوم اپتیکال 120 میلی متری را ارائه می دهد، در حالی که آیفون 15 پرو تنها زوم 3 برابری دارد. همراه با داده های عملکردی چشمگیر، آیفون 15 پرو مکس تأثیری قوی بر جای می گذارد.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع