درایور دستگاه اشاره گر Synaptics: چیست؟

اگر از تاچ پد خود استفاده می کنید یا می خواهید از آن استفاده کنید، هرگز نباید درایور را حذف کنید. برای استفاده ضروری است، بدون آن پد لمسی به سادگی کار نمی کند. بنابراین ورودی لیست برنامه را لمس نکنید.

گالری عکس را شروع کنید(8 تصویر)

کدام مادربرد دارم؟ مادربرد را پیدا کنید!

درایور دستگاه اشاره گر Synaptics: چیست؟

نسخه:11

زبان ها:آلمانی

اگر به لیست برنامه های نصب شده بر روی رایانه شخصی نگاه کنید، ممکن است با ورودی “Synaptics Pointing Device Driver” مواجه شوید. چیست؟ آیا این را می توان حذف نصب کرد؟ اگر برنامه مشکلی ایجاد کند یا قبلاً درایور را حذف کرده باشید، چه کار می کنید؟

می بینید که یک صفحه لمسی Synaptics و درایورهای مربوطه در برنامه های نصب شده و به عنوان مثال در مدیر دستگاه نصب شده اند. در این ویدیو نحوه فراخوانی مدیر دستگاه را یاد خواهید گرفت:

درایور دستگاه اشاره گر Synaptics: آیا می توان آن را حذف کرد؟ اگر به طور تصادفی آن را حذف کردید چه باید کرد؟

مجوز:نسخه کامل

“درایور دستگاه اشاره گر Synaptics” است برای یک رانندهچه کسی برای آن تاچ پد لپ تاپ لازم است. Synapticts یکی است از بزرگترین تولید کنندگان تاچ پد، دستگاه های ورودی مربوطه در بسیاری از لپ تاپ ها تعبیه شده است. برای اینکه کنترل پنل روی نوت بوک کار کند، درایورهای مرتبط باید راه اندازی شوند. “Synaptics Pointing Device Driver” تضمین می کند که ویندوز ورودی های لمسی را درک کرده و می تواند آنها را به دستورات تبدیل کند.

با ویندوز می توانید برنامه ها یا ابزارهای از پیش نصب شده زیادی را بیابید که بدون توجه شما تنظیم شده اند. برخی از این برنامه ها مورد نیاز هستند، برخی دیگر فقط بالاست حافظه هستند.