بهترین دوربین های مدار بسته: 4 مدل تا 160 یورو

دوربین مداربسته هوشمند برای مصارف داخلی و خارجی، با باتری قابل شارژ. Google Assistant و Amazon Alexa سازگار است.

Reolink RLC-510A

معایب:

  • کیفیت تصویر متوسط ​​در شب
  • بدون اشتراک، ویدیوها فقط برای مدت کوتاهی ذخیره می شوند

به جای 74.99 یورو RRP: دوربین مدار بسته 5 مگاپیکسلی PoE در فضای باز با تشخیص فرد/خودرو، با دید در شب IR، ضد آب IP66، با صدا. کوپن را فعال کنید و 8 یورو پس انداز کنید.

دوربین های مداربسته را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. شما باید بدانید که دقیقا کجا و برای کدام منطقه نظارت می خواهید از دوربین خود استفاده کنید برای استفاده در فضای باز و مقاوم در برابر آب و هوا، دستگاه ها باید به شیوه ای بسیار پیچیده تر ساخته و ساخته شوند و بنابراین معمولاً گران تر هستند. داخل مدل‌های ساده‌تر که معمولاً بهتر می‌توان پنهان کرد، برای این کار کافی است. تمام مدل های ارائه شده در اینجا برای استفاده در فضای باز مناسب هستند، اما البته می توان از آنها در داخل خانه نیز استفاده کرد.

ویراستار ما پیتر، Google Nest Cam را آزمایش کرد:

اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید منبع تغذیه اضافی برای دوربین مداربسته در فضای باز نصب کنید، باید دوربین امنیتی Argus Eco توسط Reolink فقط برای شما مناسب باشد در آمازون می توانید دوربین بی سیم را تهیه کنید که برای استفاده در فضای باز نیز مناسب است با باتری و پنل خورشیدی در حال حاضر حدود 80 یورو (مشاهده پیشنهاد در آمازون). برای دریافت قیمت باید کوپن تخفیف زیر قیمت پیشنهادی را فعال کنید.

Reolink Argus Eco + پنل خورشیدی

Reolink Argus Eco + پنل خورشیدی

به جای 74.99 یورو RRP: دوربین مدار بسته 5 مگاپیکسلی PoE در فضای باز با تشخیص فرد/خودرو، با دید در شب IR، ضد آب IP66، با صدا. کوپن را فعال کنید و 5 درصد پس انداز کنید

معایب:

  • فقط از طریق کابل PoE قابل کار است، آداپتور مورد نیاز است
  • امکان ادغام خانه هوشمند وجود ندارد

مشتریان آمازون به آن 4.3 از 5 ستاره می دهند. طبق بررسی‌ها، نصب و کنترل Nest Cam باید بسیار آسان باشد و از طریق آن قابل انجام است صفحه اصلی گوگل یا آمازون الکسا اتفاق افتادن. نکته خاص در مورد این دستگاه: نگهدارنده دوربین را صرفاً به صورت مغناطیسی نگه می دارد و در نتیجه تراز انعطاف پذیری خاصی را امکان پذیر می کند. این خوراک زنده دوربین را می توان از هر جای دنیا از طریق اینترنت مشاهده کرد. در غیر این صورت، ویدیوها در فضای ابری ذخیره می‌شوند، اما فقط برای سه ساعت بدون اشتراک پولی در دسترس هستند. تشخیص اشیا به طور قابل اعتماد کار می کند، اما کیفیت تصویر در شب ضعیف است.

یکی از ویژگی های کلیدی دوربین های Eufy این است چراغ های جلو LED یکپارچه: این دستگاه ها علاوه بر LED های مادون قرمز رایج برای دید در شب، دارای LED های سفید قدرتمندی نیز هستند که هنگام تشخیص حرکت، میدان دید دوربین را روشن می کنند. بنابراین، دوربین ها نیز می توانند به عنوان استفاده شوند نورافکن LED برای گوشه های تاریک مورد استفاده قرار گیرد.

اتصال از طریق Power over Ethernet (PoE) انجام می شود، که تامین برق دوربین را از طریق کابل شبکه بسیار آسان می کند. اما برای همین است یک آداپتور اضافی مورد نیاز است (به فهرست آمازون مراجعه کنید). نصب و کنترل دوربین بسیار آسان است. درمورد پیوند مجددهنگامی که دوربین وای فای حرکت را تشخیص می دهد، می توانید مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود از برنامه مطلع شوید. علاوه بر این، شما می توانید خوراک زنده دوربین از هر کجای دنیا از طریق اینترنت. در غیر این صورت، ویدیوها از طریق ذخیره سازی محلی ذخیره می شوند کارت SD ذخیره. مشتریان آمازون راضی هستند و 4.4 از 5 ستاره را به آن می دهند.

معایب:

  • تشخیص اشیا در تاریکی فقط متوسط ​​است

Google Nest Cam: بهترین ادغام خانه هوشمند

به جای 99.99 یورو: دوربین نظارت خورشیدی بی‌سیم WLAN برای فضای باز با باتری، 1080p و آشکارساز حرکت. کوپن را اعمال کنید و 20 یورو پس انداز کنید.

اگر می خواهید چندین منطقه را به طور همزمان نظارت کنید، این راهی است که باید انجام دهید Eufy Security eufyCam 2 برای بیرون در یک بسته دوتایی شما در حال حاضر می توانید بسته نرم افزاری را با قیمت حدود 160 یورو از آمازون دریافت کنید (پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید). همچنین یک ایستگاه پایه برای مدیریت مرکزی فضای ذخیره سازی محلی وجود دارد که در حال حاضر 16 گیگابایت یکپارچه دارد.

eufy Security eufyCam 2C

مشتریان آمازون از بیش از 12000 بررسی، 4.5 از 5 ستاره را به آن می دهند. دوربین ها ضبط HD (1080p) را ارائه می دهند و دارای رتبه IP67 هستند از آب و گرد و غبار محافظت می شود، دارای حالت شب یکپارچه و الف باتری قدرتمند با مدت زمان کار تا 180 روز. با توجه به نظرات مشتریان، تشخیص شیء eufy قابل اعتماد است. فقط زمانی مشکلات خود را دارد که شرایط نور کاملاً مطلوب نباشد.

آیا می خواهید در طول فصل سرقت فعلی بدون تلاش زیاد مراقب خانه خود باشید، حتی زمانی که در حال حرکت هستید؟ سپس باید به فکر خرید یک دوربین مداربسته مناسب باشید. ما بهترین دستگاه های تا 200 یورو را برای شما انتخاب کرده ایم و مزایا و معایب مربوطه را خلاصه کرده ایم.

دوربین های مداربسته: حوزه های مختلف کاربرد

اگر هنگام نصب دوربین مداربسته باید مسیر طولانی را تا منبع برق طی کنید یا می خواهید از کابل های شبکه موجود استفاده کنید، دستگاه سطح ورودی باید انتخاب مناسبی باشد. RLC-510A PoE توسط Reolink برای شما جالب باشد در آمازون می توانید دوربین بی سیم را با قیمتی حدود 60 یورو تهیه کنید (به پیشنهاد آمازون مراجعه کنید). برای دریافت قیمت، باید کوپن تخفیف 5 درصدی زیر قیمت پیشنهادی فعال کنید از طرف دیگر، می‌توانید دوربین را با رنگ مشکی فقط با هزینه‌ای جزئی تهیه کنید.

Reolink RLC-510A

مزایای:

  • تجهیزات گسترده
  • مقاوم در برابر آب و هوا و مستقل از منبع تغذیه خارجی
  • امکان ادغام خانه هوشمند (به عنوان مثال با Google Home، Amazon Alexa)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08.12.2022 16:11

مزایای:

  • تجهیزات گسترده
  • طراحی قوی
  • امکان ادغام خانه هوشمند

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/12/2022 09:38

Reolink RLC-510A

مزایای:

  • تجهیزات گسترده
  • تشخیص حرکت هوشمند
  • کیفیت تصویر درجه یک

دوربین امنیتی بی سیم Reolink برای هر دو مناسب است استفاده در فضای باز و داخلی. پنل خورشیدی ارائه شده دوربین را مستقل از منبع تغذیه می کند. وقتی هوا تاریک است یا اشعه های خورشید کافی نیست، دوربین با باتری یکپارچه کار می کند. ارتباط از طریق WLAN 2.4 گیگاهرتز است. دوربین تصاویر را در داخل ارائه می کند کیفیت فول اچ دی و میدان دید زیادی در 100 درجه دارد. سایر عملکردهای دوربین مانند دید در شب مادون قرمز، ردیاب حرکت یکپارچه با عملکرد فشار برنامه، قابل تعویض صدای آژیر و صدای دو طرفه در زندگی روزمره کاربردی هستند. ادغام خانه هوشمند نیز امکان پذیر است (به عنوان مثال با Google Home، Amazon Alexa).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

دوربین نظارت هوشمند Google NestCam شما می توانید آن را با حدود 150 یورو دریافت کنید (پیشنهاد را در tink مشاهده کنید). از طرف دیگر، می توانید با همان قیمت به آمازون نیز ضربه بزنید (مشاهده پیشنهاد در آمازون).

Google NestCam

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1391/12/08 3:55 بعد از ظهر

به جای 239.99 یورو RRP: دوربین مدار بسته در فضای باز در یک بسته دوتایی، ضبط HD (1080p)، ضد آب و هوا مطابق IP67، با حالت شب و باتری تا 180 روز کار.

مزایای:

  • مونتاژ و عملیات آسان
  • تشخیص اشیا قابل اعتماد
  • عمر باتری طولانی

Google NestCam

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/12/2022 08:47

eufy Security eufyCam 2C

معایب:

  • کیفیت تصویر فقط متوسط
آیا به دنبال لوازم جانبی مناسب برای ورزش در فضای باز هستید؟ سپس ما چند توصیه برای شما داریم:

Eufy Security eufyCam 2: دوربین فضای باز در یک بسته دوتایی

مشتریان آمازون اکثرا راضی هستند و از بیش از 7000 بررسی، 4.3 از 5 ستاره را به خود اختصاص می دهند. دوربین مداربسته بیش از همه با خود متقاعد می کند طیف وسیعی از توابع، امکانات کاربردی انعطاف پذیر و مونتاژ آسان. حتی عملیات بی سیم از طریق ماژول خورشیدی باید در عمل به خوبی کار کند.

Reolink RLC-510A

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 12/08/2022 ساعت 3:31 بعد از ظهر