بعد از تمام شدن بلیط 9 یورویی چه اتفاقی می افتد؟ این سوال در حال حاضر نه تنها بسیاری از خانوارها را درگیر کرده است که از افزایش شدید قیمت ها رنج می برند و بسیار ارزان تر از تلفن همراه هستند، بلکه بسیاری از سیاستمداران را نیز درگیر کرده است که ایده های متنوعی برای جانشین دارند. وزیر حمل و نقل فدرال اکنون چشم انداز این را ارائه کرده است که در اولین فرصت می توان به جانشینی برای بلیط 9 یورویی انتظار داشت.

جانشین بلیط 9 یورویی نه در سپتامبر

یک چیز از قبل مشخص است. بلیت 9 یورویی تمدید نخواهد شد و جانشین آن از سپتامبر 2022 آغاز نخواهد شد. در عوض، وزیر حمل و نقل فدرال ویسینگ به خبرگزاری آلمان گفت پس از اتمام بلیط 9 یورویی، ابتدا تجزیه و تحلیل شروع می شود. باید ببینید چه تجربیاتی به دست آمده است، قیمت و حمل و نقل ساده چه نقشی دارد. به گفته وی، حدس و گمان های زیادی در مورد نکات وجود دارد، اما هیچ کس واقعا نمی داند (از طریق Heise).

به گفته وزیر حمل و نقل فدرال Wissing است در ابتدای سال 2022، اما در ابتدای سال 2023 انتظار یک جانشین مشخص برای بلیط 9 یورویی در آلمان را دارید. اطلاعات دقیقی از بلیت 9 یورویی قبلی نباید تا نوامبر 2022 در دسترس باشد تا بر اساس این اطلاعات اقدامات بعدی انجام شود. ویزینگ می خواهد اطمینان حاصل کند که هم ایالت های فدرال و هم دولت فدرال می توانند هزینه همه چیز را بپردازند. ضمناً بلیط جدید نباید هزینه زیادی داشته باشد در غیر این صورت استفاده نمی شود.

تمام اطلاعات مربوط به بلیط 9 یورویی:

جانشین بلیت 9 یورویی گرانتر خواهد بود

از قبل مشخص است که قیمت بلیط جدید بالاتر است. ملاحظات متفاوتی از 29 یورو در ماه، 69 یورو در ماه یا 365 یورو در سال وجود دارد. اما یک چیز باید باقی بماند: استفاده آسان در حمل و نقل محلی. حتی با بلیط جدید، باید بتوانید بدون برنامه ریزی قبلی با وسایل حمل و نقل محلی به سراسر کشور سفر کنید. فقط داخل شو و پیاده شو هنگام برنامه ریزی بلیط 9 یورویی جنجال زیادی به وجود آمد. افزایش تعداد مسافران نیز نقاط ضعف عمده راه آهن را آشکار کرده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.