شوفا با آن ارتباط دارد

حمایت از مصرف کننده در نوردراین-وستفالن یک وظیفه کاملاً برای خود تعیین کرده است: کسانی که مسئول این امر هستند شکایت هایی را علیه Telekom، Vodafone و Telefónica – گروه پشتیبان o2 – تنظیم کرده اند. آنها شرکت ها را متهم می کنند به طور غیرقانونی داده های مشتریان خود را منتقل می کنند، بدون اینکه آنها از آن بهره ببرند. و داده‌ها فقط به کسی نمی‌رسند: شوفا در طرف دیگر منتظر است – برای بسیاری از مصرف‌کنندگان آلمانی، دشمن وقتی صحبت از داده‌های شخصی می‌شود.

در اینجا می توانید نحوه صرفه جویی در خرید آنلاین را بیابید:

شوفا می خواهد از تصویر شوم دور شود

این کار با انتقال داده های به اصطلاح مثبت انجام می شود. این شامل، برای مثال، اطلاعات مربوط به انعقاد یک قرارداد است، در حالی که داده های منفی شامل اظهارات مربوط به بدهی های انباشته است.

ارائه دهندگان عمده تلفن همراه و ارائه دهندگان خدمات اینترنت در آلمان این روزها همگی با انتقادهای شدید روبرو شده اند. حامیان مصرف کننده Telekom، Vodafone و Telefónica/o2 را به دادگاه می کشانند. اتهام: شرکت ها باید داده های خود را بدون اطلاع مشتریان به شوفا ارسال کنند.

گفته می شود که Telekom، o2 و Vodafone داده ها را به Schufa منتقل کرده اند

ولفگانگ شولدزینسکی، رئیس مرکز مشاوره مصرف کنندگان نوردراین-وستفالن، می گوید: «دفترهای اعتباری اطلاعات مصرف کنندگان را جمع آوری می کنند، حتی اگر آنها به درستی و مطابق با قرارداد رفتار کرده باشند». ترس از طرفدار مصرف کننده: «کسی که چندین قرارداد تلفن همراه داشته باشد یا مرتباً آنها را تغییر دهد، صحیح است احتمالا کمتر قابل اعتماد و بنابراین قراردادی دریافت نمی کند، حتی اگر تمام قبوض به موقع پرداخت شده باشد.»

Schufa مدتی است که در تلاش است تا مدیریت داده ها را بازتر کند. اینجوری میدی نکاتی در مورد نحوه جلوگیری از ورود منفی شوفا. در وب سایت خود، آژانس اعتباری همچنین اطلاعاتی در مورد داده های Schufa ارائه می دهد. داده های مثبت در پیش زمینه قرار نمی گیرند.



منبع

این روش برای ماه ها شناخته شده است. Schufa نه تنها اطلاعاتی در مورد وعده‌های انجام نشده برای پرداخت دریافت می‌کند، که بیشتر مصرف‌کنندگان می‌دانند که ممکن است به Schufa ختم شود. همچنین هرکسی که بدهی مالی نداشته باشد می تواند با داده های خود به شوفا برسد.

در حالی که شوفا علاقه اقتصادی به داده های مثبت دارد، Telekom، Vodafone و Telefónica/o2 متهم به انتقال آن هستند. که میشود بدون رضایت مصرف کننده تحت مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) مجاز نیست. شولزینسکی می گوید. مشتریان باید به طور شفاف مطلع شوند و بتوانند نسبت به انتقال اعتراض کنند.