آمازون در حال تجدید نظر در رابط کاربری خود Prime Video است و هر کاری جدید یا متفاوت انجام می دهد. هدف باید عملیات ساده در تلویزیون های هوشمند و سایر دستگاه ها باشد. اما آیا این همیشه کار می کند؟

Amazon Prime Video یک رابط کاربری جدید دریافت می کند

سرویس Prime آمازون چیزی بیش از یک نرخ ثابت استریم ارائه می دهد:

لازم به ذکر: ترکیب محتوای موجود در اشتراک Prime و محتوای پولی همچنان در حال افزایش است. باندرول نخست که فیلم ها و سریال های موجود را مشخص می کرد، اکنون در نهایت از روی سطح محو می شود. سال‌هاست که این مورد در مورد دستگاه‌های Fire TV صدق می‌کند، اما این امر هنوز در مورد Apple TV، دستگاه‌های Android TV، دستگاه‌های Roku و ده‌ها دستگاه تلویزیون هوشمند دیگر از تولیدکنندگان مختلف محقق نشده است. بنابراین محتوای اصلی تنها در نگاه دوم قابل تشخیص است.

اما دقیقا چه چیزی در حال تغییر است؟ ناوبری وجود دارد. به جای نوار پیمایش افقی قبلی، آمازون از یک نوار مرتب شده به صورت عمودی برای رابط پرایم جدید استفاده می کند. می توانید آن را در سمت چپ صفحه پیدا کنید. آیتم های منو مانند صفحه اصلی، تغییر نمایه، جستجو، کتابخانه، کانال های تلویزیونی و عناوین برای فروش و اجاره در دسترس هستند. چیزی که هنوز در این کشور گم شده است ورود “رایگان” است. این محتوای تبلیغاتی و رایگان است. اما ما آنها را حداکثر تا نیمه دوم سال نخواهیم داشت. در آلمان، در ابتدا فقط یک نمای کلی دسته باید در اینجا ظاهر شود.

رابط کاربری جدید Amazon Prime Video. (منبع تصویر: Amazon, 9to5Mac)

باندرول نخست بالاخره تاریخ شد

جستجو نیز اصلاح شده است. هدف از این کار ساده کردن تجربه جستجو و دادن فرصت به کاربران برای جستجوی عنوانی خاص یا کشف ژانرها و مجموعه های مختلف است. به‌روزرسانی در ماه جولای انتظار می‌رود، اما همانطور که قبلاً گفته شد، کاربران iOS باید کمی بیشتر منتظر بمانند. به روز رسانی آنها قرار است اواخر سال ظاهر شود. همین امر در مورد رابط اصلاح شده Amazon Prime Video از طریق مرورگر وب نیز صدق می کند.