قرار است سفارشات Opel Astra Electric از بهار 2023 آغاز شود. اوپل هنوز تاریخ دقیق را برای خود نگه می دارد – و همچنین قیمت.
اوپل خیلی مقرون به صرفه است؟ باتری کوچک می تواند به قیمت موفقیت Astra تمام شود
اینسیگنیا پرچمدار اوپل است، در حالی که کورسا، یک خودروی کوچک، مسئول فروش انبوه است. اما ستاره واقعی Rüsselsheim در وسط قرار دارد: اوپل آسترا این خودروی جمع و جور باید سال 2023 شایسته خود را داشته باشد درایو الکتریکی بگیرید این خودرو به عنوان یک هاچ بک کلاسیک پنج در و به عنوان یک استیشن واگن به نام Astra Sports Tourer Electric ظاهر خواهد شد.
همانطور که اوپل می گوید با مصرف 12.7 کیلووات ساعت، بیش از 400 کیلومتر با باتری 54 امکان پذیر است. با این حال، با حدود 15 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر، باید این کار را انجام دهید کمی بعد از محدودیت 300 کیلومتری به دنبال ایستگاه شارژ بعدی باشید. رقبایی مانند VW گزینه های باتری بسیار بزرگ تری را ارائه می دهند، حتی برای مدل های کوچک مانند ID.3. باید منتظر بمانیم و ببینیم که دو نسخه الکتریکی در استفاده روزمره چگونه عمل می کنند.
از سوی دیگر، یک جزئیات تفاوت را ایجاد می کند یک برداشت نسبتاً نیمه کاره: باتری کوچک. اوپل در اطلاعیه خود دو اظهار نظر در مورد مصرف کرد. در حالت ایده آل، آسترا الکتریک به 12.7 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر نیاز دارد. با این حال، طبق WLTP، مصرف 14.9 کیلووات ساعت است. تفاوت زیادی نیست، اما با باتری، که در مقایسه با صنعت نسبتاً کوچک است – تا کنون ظاهراً بدون امکان انتخاب یک بزرگتر – باید تفاوت محسوسی ایجاد کند.
با این حال، تصور اینکه هم خودروی جمع و جور و هم استیشن واگن بتوانند به برد یکسانی دست یابند سخت است. با این حال، اوپل در اینجا اطلاعات دقیق تری ارائه نمی دهد. از یک طرف، اوپل می خواهد فصل جدیدی را با آسترا الکتریک باز کند: «اوپل آسترا الکتریک جدید یک نقطه عطف مهم فلوریان هوتل، رئیس اوپل، می گوید: در راه تبدیل شدن به یک برند کاملاً الکتریکی در اروپا هستیم.
هیجانانگیزترین خودروی الکترونیکی اوپل تا به امروز، مانتا کلاسیک بازگشتی است و باقی میماند: