دوشنبه های دارویی اخبار دارو و تحلیل بازار دارویی-دراگمد

تولید داروی فلورویوراسیل برای اولین بار در ایران توسط سدال نانو … یک مطالعه جدید نشان می دهد هنگامی که زنان مبتلا به صرع در دوران بارداری داروی ضد تشنج والپروات مصرف می کند، احتمال ابتلا به ADHD در کودکان آنها افزایش می یابد .جنینی که در معرض وال… محققان با استفاده از نتایج سال ها مطالعه و تحقیق درباره پروتئین عامل بروز لوسمی، دارویی را ساختند که قادر است پیشرفت این سرطان مرگبار را در موش ها کندتر کند.

پیش بینی اولیه شرکت فایزر تولید 50 میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان سال 2020 می باشد. به گزارش فانا، در مطالعه فاز یک داروی شرکت امژن موسوم به AMG-133 زیرمجموعه کوچکی از افرادی که هر چهار هفته یکبار بالاترین دوز این دارو را دریافت کردند، حدود ۱۴/۵% از وزن بدن خود را در کمتر از سه ماه از … این در حالی است که مقام‌های دولت، در طول ماه‌های گذشته به مردم اطمینان داده‌اند که تبعات تورمی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی محدود بوده و بر کنترل قیمت‌ها در حوزه کالاهای اساسی به‌ویژه دارو نظارت دارند، اما آمارهای رسمی نشان داد کشور بالاترین نرخ تورم یک قرن گذشته را در ماه خرداد تجربه کرده‌ است. تکمیل سبد انسولین های قلمی تولید داخل پویش دارو/بیماران دیابتی نگران تامین نباشند …

ترخیص دومین محموله ۱۶ تنی مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک

«مصاحبه جناب آقای مهندس قلن‌بر با خبرگزاری مهر در خصوص چالش های بازار مکمل های غذایی» به … محمدرضا واعظ مهدوی، رئیس انجمن اقتصاد سلامت ایران پیش‌تر اعلام کرده‌ بود که «حدود هشت میلیون نفر از جمعیت ایران، «معادل ۱۰ درصد از جمعیت کشور» فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند. با این اوضاع، این جمعیت هشت‌ میلیون‌ نفری، باید چهار برابر بیشتر از هزینه فعلی خرج دارو کنند.

انتقادها در مجلس از کیفیت نامناسب داروی آهن زدای تولید داخل

دوشنبه های دارویی اخبار دارو و تحلیل بازار دارویی-دراگمد

اردبیل- نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مشکل دارو هفته آینده حل اخبار دارویی و پزشکی می‌شود. تمامی حقوق متعلق به شرکت دانش بنیان اکسیر دانش آسیا می‌باشد. سایت inverse در گزارشی به چند فاکتور موثر در بروز و پیشگیری از آلزايمر اشاره کرده است. به گزارش فانا، یک شرکت بیوتکنولوژی ژاپنی اعلام کرد نخستین آزمایش غربالگری زودهنگام سرطان پانکراس را با استفاده از بینی‌های قدرتمند کرم‌های ریز ساخته است.

رامسر- امام جمعه رامسر از کمبود، گرانی و ضعف نظارت در حوزه دارو انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان برای حل مشکلات و رفع سرگردانی مردم شد. كليه حقوق مادی و معنوی وب سايت و اپلیکیشن دارویاب متعلق به شركت دانش بنیان اكسیر دانش آسیا می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و طرح های این وبسایت پیگرد قانونی دارد. در ادامه موفقیت‌های عملکردی و آماری داروسازی ابوریحان، این شرکت توانست رکورد تاریخی فروش هزار میلیارد تومانی را کسب کند.

همچنین جمعیت وسیعی از مهاجران افغانستانی در کشور هستند که اغلب کم‌درآمد و فاقد بیمه‌اند و با این اقدامات فشار هزینه‌ای روی آن‌ها زیاد می‌شود. نشریه پزشکان ایرانی-دو هفته نامه پزشکی و پیراپزشکی با هدف کمک به ازتقا دانش پزشکی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.این نشریه بر خود فرض می داند با جمع آوری مطالب از داخل و خارج از کشور ،این رسالت خود را انجام بدهد. داروی بیهوشی «کتامین» ایرانی تولید داروسازی اکسیر وارد بازار شد … حضور گروه دارویی برکت در نمایشگاه ایران بایو گروه دارویی برکت به عنوان حامی پلاتینیوم در نمایشگاه ایران بایو که…

  • دانه های خوراکی میتوانند منبع بی نظیری برای تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن باشند اما بهترین دانه برای سلامت شما کدام است؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی شاهدانه بپردازیم؛ یک دانه خوراکی با خواص شگفت انگیز!
  • شرکت داروسازی مداوا در سال ۱۴۰۰ موفق به تولید و اخذ پروانه تولید ۳ داروی جدید برای نخستین بار در کشور شده است.
  • در عین حال علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این داروها و…
  • اخیرا برخی صفحات اینستاگرامی که عمدتا در زمینه فروش لباس فعالیت می‌کنند به مشتریان وعده آوردن دارو از ترکیه و سایر کشورها را می دهند و حتی تصویر برخی داروهای ارسالی را در صفحات خود هم منتشر کرده‌اند.
  • هنوز هیچ دارویی جهت پیشگیری از این بیماری معرفی نشده است.
داروسازی ابوریحان برای ارائه بهتر خدمات (درمانی، آموزشی، رفاهی و … ) به مصرف کنندگان فینگولیمد نیاز به درج اطلاعات شما عزیزان در سایت دارد. شرکت داروسازی لابراتوارهای رازک، در راستای تحقق استراتژی توسعه و تکمیل سبد محصولات خود، پس از اخذ مجوزهای قانونی، موفق به تولید صنعتی ٧ محصول جدید در گروه های انسانی و دامی گردید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت دارویی اکتوورکو می‌باشد. خانواده بزرگ اکتوورکو به هدفی بزرگ و آن مقصد بعید دست یافت و یک سال زودتر از چشم انداز ۵ ساله، در سال ۱۴۰۰ اکتوورکو بزرگترین تامین کننده داروی ایران شد.