آلمان با مشکلات بزرگی مواجه است

اعلامیه تند به سیاستمداران برای یافتن راه حل برای بحران انرژی. شفر اتحادیه اروپا را به اصلاح نکردن مقررات قدیمی که قرار است مانع سرمایه گذاری شود متهم می کند. “ما زمانی برای از دست دادن نداریم. اتحادیه اروپا برای جلوگیری از صنعتی‌زدایی خزنده و جذاب نگه داشتن اروپا به عنوان مکانی برای فناوری‌ها و مشاغل آینده به ابزارهای جدیدی نیاز دارد.»

رئیس برند فولکس واگن زنگ خطر را به صدا در می آورد: «در یک مقایسه بین المللی آلمان و اتحادیه اروپا به سرعت جذابیت خود را از دست می دهند توماس شافر در پستی در پورتال شغلی LinkedIn می نویسد. از نظر قیمت، اروپا در موقعیتی نیست که بتواند با مناطق دیگر مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا، آسیای جنوب شرقی یا آفریقا همگام شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

این گروه قبلاً این سؤال را مطرح کرده بود که آیا ساخت یک کارخانه جدید در ولفسبورگ همچنان می تواند طبق برنامه انجام شود. اظهارات شفر در این راستا نوید خوبی ندارد.



منبع

روزهای سختی برای آلمان در پیش است که ما برای آن بسیار ضعیف هستیم. این چیزی است که توماس شافر، رئیس بخش برندهای VW می گوید. نه تنها سرمایه گذاری های جدید در خودروهای برقی و کارخانه ها برای او در آستانه است، بلکه تمام اروپا نیز در حال عقب نشینی است.

مدیر VW: مکان آلمان باید نگران باشد

با این حال، برخی از مفسران نمی‌خواهند استدلال‌هایی را که شافر در زیر مدخل خود در لینکدین مطرح می‌کند بپذیرند: برای مثال، در آنجا می‌گوید که نمی‌توان فولکس‌واگن را از نظر سیاسی در مورد سایر موارد دیکته کرد که این گروه چگونه کار می‌کند. به جای اینکه منتظر شرایط خارجی مساعد بود، باید پول خود را برای تحول در دستان خود بگیرند.

هزینه های بالای انرژی نیز در مقایسه قیمت ها بین خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی تبدیل به یک چالش می شود:

پول خود را سرمایه گذاری کنید: VW باید بیشتر کار کند، کمتر شکایت کند

به گفته مدیر، دلایل این امر به سرعت پیدا می شود: «به خصوص با هزینه های برق و گاز ما همچنان ارتباط خود را از دست می دهیم اگر در کاهش سریع و مطمئن قیمت انرژی در آلمان و اروپا موفق نباشیم، سرمایه گذاری در تولید انرژی بر یا کارخانه های جدید سلول باتری در آلمان و اتحادیه اروپا دیگر امکان پذیر نخواهد بود.