TikTok الگوی جدید است

آمازون هنوز به طور رسمی این ویژگی جدید را تایید نکرده است. یک جزئیات کوچک می تواند نشان دهد که این گروه برنامه های بزرگی برای “اینسپایر” دارد. به جای پنهان کردن ویدیوهای خرید در جایی در برنامه، در حال حاضر در حال آزمایش هستند به طور برجسته با نماد خاص خود در نوار منوی پایین برنامه یافت می شود. یک نماد الماس فید خرید را نشان می دهد (منبع: وال استریت ژورنال).

به گفته دانیل بوچوک از Watchful Technologies، که برای اولین بار در Inspire گزارش داد، این ویژگی ممکن است راه آمازون باشد. در رسانه های اجتماعی جای پای خود را به دست آورید. یک “تجربه اجتماعی جدید” می تواند برنامه را برای مخاطبان جوان تر جالب تر کند. برنامه اینفلوئنسر موجود این گروه نیز می‌تواند با فید خرید بیشتر گسترش یابد.

بعد از متا و گوگل، آمازون هم اکنون به دنبال راه هایی برای این کار است ویدیوهای کوتاه به سبک TikTok روی سکو قرار گیرد. همانطور که کارکنان فاش کرده اند، آزمایش های داخلی در حال انجام است.

آمازون بر این اساس با نام “Inspire” برنامه ریزی می کند نوعی خوراک خرید، که علاوه بر تصاویر، ویدیوها را در برنامه تلفن همراه نشان می دهد. مشتریان همچنین می توانند محتوا را دوست داشته باشند یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. البته خرید محصولات نشان داده شده نیز امکان پذیر است.

برای راضی نگه داشتن نسل Z، آمازون چیزی را ارائه کرده است. ویدیوهایی مانند TikTok به زودی در اپلیکیشن خرید در دسترس خواهند بود. اینها را می توان با لایک تهیه کرد یا با دیگران به اشتراک گذاشت.

آمازون

ویدیوها در فید خرید: TikTok به آمازون نفوذ می کند

پس از موفقیت عظیم TikTok، اکنون نیز وجود دارد دیگر پلتفرم های اصلی پرید توی قطار ویدیوهای کوتاه به صورت حلقه در اینستاگرام و فیس بوک در دسترس هستند، یوتیوب نام YouTube Shorts را انتخاب کرده است. هنوز مشخص نیست که آمازون چه زمانی به طور رسمی “Inspire” را راه اندازی می کند.



منبع نحوه صرفه جویی در خرید آنلاین:

ویدیوهای کوتاه: همه TikTok را کپی کنید