گروه مذهبی در حال حاضر چه می کنند؟

از سال 2008 هیچ موسیقی جدیدی از گروه رابرت اسمیت وجود نداشته است. بنابراین The Cure امروز چه می‌کند و آیا نوازندگان هنوز فعال هستند؟

Apple Music را به مدت 30 روز امتحان کنید

با نامی دیگر، اما همیشه با اسمیت: درمان از سال 1976 – و دو سال بعد با نام فعلی آن – وجود دارد. اگرچه خود گروه قرار گرفتن در ژانر گوتیک راک را انکار می کنند، اما اغلب از آنها به عنوان پیشگامان این سبک یاد می شود.

الان هست رابرت اسمیت تنها بنیانگذار گروه استدر حالی که سبک موسیقی The Cure در طول سال ها تا حدودی تغییر کرده است. این گروه بریتانیایی در کل 13 آلبوم استودیویی در طول دوران حرفه‌ای خود منتشر کرده است – اما مشخص نیست که تعداد بیشتری از آنها وجود داشته باشد یا خیر.

بهترین بازدیدها (نسخه ویژه)بهترین بازدیدها (نسخه ویژه)

بهترین بازدیدها (نسخه ویژه)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 14 ژوئن 2024 در 11:45 ب.ظ

“درمان” هنوز هم امروز به طور مرتب در راه است

فقط به این دلیل که آلبوم استودیویی جدیدی از سال 2008 منتشر نشده است، به این معنی نیست که The Cure غیرفعال شده است. رابرت اسمیت با رژ لب قرمز و موهای ژولیده همچنان روی صحنه ظاهر می شود او آهنگ های موفق گروه مانند “Lovesong” و “Boys Don’t Cry” را می خواند. گروه تا پایان سال 2023 با تور “Shows Of A Lost World” در آمریکای شمالی و جنوبی تور برگزار کرده است.

در همین حال او می خواست گیتاریست سایمون گالوپ از گروه استعفا داد. او در آگوست 2021 در فیس بوک این خبر را اعلام کرد. او در این پست که اکنون حذف شده است، اظهار داشت که «خیانت را بس است». با این حال، او استعفای خود را نسبتاً سریع پس گرفت و به نظر می رسد اوضاع دوباره آرام شده است.

هزینه آلبوم های The Cure به اندازه این 15 قطعه ضبط شده بود:

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع