کارمندان باید در کارخانه ها بخوابند

بسیاری از کارمندان ممکن است مجبور شده باشند کارهای اضافی انجام دهند: به نظر می رسد کارکنان تسلا در هنگام کار احساس می کنند که در خانه خود هستند.

ایلان ماسک، ستاره موسیقی پاپ، نه تنها با پروژه‌های نوآورانه‌اش یا جنجال‌هایی مانند شایعات در مورد مصرف مواد مخدر، همیشه سرفصل‌های جدید را به خود اختصاص می‌دهد. ماسک اغلب مورد انتقاد قرار می گیرد، به خصوص به عنوان یک صاحب کسب و کار. دلیل این امر شرایط کاری نسبتاً سخت برای کارکنان تسلا است. مدیر عامل تسلا بار دیگر از کارمندان خود در مورد مدل جدید Redwood مطالبات زیادی دارد.

در این ویدئو مروری بر پروژه های این ستاره کارآفرین را به شما نشان می دهیم.

ماسک کارکنان را تشویق می کند تا در کارخانه زندگی کنند

مثل یاهو گزارش‌های فنی نشان می‌دهند که ایلان ماسک در حال آماده‌سازی کارکنان خود برای تولید مدل جدید تسلا است که قرار است در سال 2025 آغاز شود. برای زندگی و خوابیدن در خط مونتاژ. شروع تولید سخت خواهد بود “هیچ چیز در قفسه نیست که فقط کار کند.”ماسک گفت. در گذشته، این میلیاردر به خاطر موارد اضطراری مشابه در تسلا نامی برای خود دست و پا کرده است “جهنم تولید” مطمئنا، در جهنم تولید آلمان.

دور و بر تعهد به مهلت های تولیدتسلا در گذشته چندین بار از شرایط کاری بحث برانگیز استفاده کرده است. خود ماسک گفته است که اساساً به مدت سه سال در تاسیسات تولید تسلا زندگی کرده است.

پروژه تسلا ردوود

تولید بعدی احتمالاً در سال 2025 در نیمه دوم سال آغاز خواهد شد و به مدل جدید و مقرون به صرفه تر تسلا اختصاص خواهد یافت. این وسیله نقلیه الکتریکی قصد دارد حمل و نقل پایدار را به توده ها نزدیک کند
کمتر از 30000 دلار هزینه دارد. ماسک با درخواست‌های سخت‌گیرانه‌اش از کارمندانش و پروژه جدید که با نام رمز “Redwood” شناخته می‌شود، ممکن است بخواهد این واحد را از رقیب چینی BYD خریداری کند. آیا او می تواند آن را تحت این شرایط کاری و بدون مهندس کالین کمبل مدیریت کند؟

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع