هواداران فوتبال نباید این هشدار را نادیده بگیرند

در حال حاضر می توان آن را در همه جای آلمان مشاهده کرد: پیراهن آلمان رایگان Check24. اما حامیان مصرف کننده از موفقیت بازاریابی انتقاد می کنند و در مورد عواقب ناخواسته برای هواداران فوتبال هشدار می دهند.

تی شرت رایگان Check24: حامیان مصرف کننده هشدار می دهند

بخش بازاریابی پورتال مقایسه Check24 می تواند به پشت خود دست بزند: پیراهن EM که به صورت رایگان اهدا می شود، در سراسر آلمان در دسترس است. بیش از پنج میلیون نسخه از پیراهن پوما باید قبلا ارسال می شد. هر کسی می تواند با شرکت در بازی شرط بندی آنلاین آن را دریافت کند.

اما آیا پیراهن آلمان واقعا رایگان است؟ حامیان مصرف کننده این موضوع را زیر سوال می برند. به گفته مرکز مشاوره مصرف‌کننده نوردراین-وستفالن، طرفداران برای داده‌های خود هزینه پرداخت می‌کنند، که Check24 می‌تواند از آن برای اهداف تبلیغاتی استفاده کند – جزئیاتی که بعید است بسیاری از اپراتورها از آن آگاه باشند.

انتقادات حامیان مصرف‌کننده بر عدم شفافیت که Check24 از داده‌های گیرنده تی شرت در کمپین‌های بازاریابی استفاده می‌کند، متمرکز است. گفته می شود که شرکت کنندگان به اندازه کافی از پردازش داده های خود مطلع نیستند. “شما با داده های خود پرداخت می کنید.”وکیلی از مرکز مشاوره مصرف کننده (منبع: Frankfurter Rundschau) می گوید.

به نظر نمی رسد طرفداران فوتبال تحت تأثیر قرار بگیرند. به گزارش Check24، این پیراهن بسیار محبوب است در حال حاضر حتی فروخته شده است او آنها می گویند که این شرکت در حال حاضر هیچ پیراهن دیگری در انبار ندارد.

این فیلم های فوتبال ارزشش را دارند:

5 فیلم برای خلق و خوی عالی فوتبال

پیراهن Check24: قیمت ماه در eBay

پیشنهادات مختلف در eBay نشان می دهد که لباس آلمانی پورتال مقایسه چقدر محبوب است. فروشندگان آنجا گاهی اوقات پیراهن پوما را امتحان می کنند با قیمت مطلق تا 160 یورو از شر (پیشنهاد در eBay) خلاص شوید. برای مقایسه: در فروشگاه اتحادیه فوتبال آلمان، یک پیراهن اصلی دقیقاً 100 یورو قیمت دارد – یک نسخه ارزان تر برای هواداران با قیمت 28 یورو وجود دارد.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع