نکاتی برای شکار موفق تخم مرغ

در Monster Hunter Stories، این سری پرطرفدار با پوکمون ملاقات می‌کند که امتیاز 8 از 10 بازی را در آزمون ما به دست آورده است. برخلاف رقبا، شما باید تخم‌هایی را در اینجا پیدا کنید که بعداً هیولاهای قدرتمندی را تشکیل می‌دهند که از شما در نبرد پشتیبانی می‌کنند. در اینجا می توانید نحوه درست کردن قوی ترین تخم مرغ ها را یاد بگیرید.

شما می توانید تخم های هیولاهای جدید را در Monster Lair پیدا کنید و تعداد کمی از آنها در Monster Hunter Stories وجود دارد. هنگامی که لانه برای لانه ها و تخم مرغ های مطلوب جستجو می شود، لانه ناپدید می شود. بنابراین، شما این یک فرصت را دارید تا یک تخم مرغ عالی داشته باشید. نحوه انجام این کار را در زیر به تفصیل توضیح خواهیم داد. به هر حال، چند فاکتور وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید تشخیص دهید که چه نوع هیولایی روی پوسته تخم مرغ شما قرار دارد.

به این ترتیب می توانید بهترین تخم مرغ ها را در Monster Hunter Stories پیدا کنید

اگر از یک لانه هیولا بازدید می کنید، ابتدا باید از طریق آن بجنگید (یا به سادگی سعی کنید از هیولاها عبور کنید) و سپس به لانه بروید. در لانه ها، احتمالاً باید قبل از رسیدن به تخم ها، از جنگ دیگری جان سالم به در ببرید. اگر الان اولین مورد را بگیرید، بازی برای شما توضیح داده می شود، چقدر سنگین است و چه بویی دارد. وای… چه بویی میده؟ آره، بوی و وزن آنها دو ارزش مهم هستند که به شما امکان می دهند تقریباً تصور کنید هیولایی که به زودی از تخم بیرون می آید چقدر خوب خواهد بود.

اگر تخم مرغ بوی بسیار خوبی دارد و بسیار سنگین است، به احتمال زیاد منتظر یک هیولای سطح 1 هستید. این بهترین سطح است! تبریک می گویم، به زودی یک مبارز قدرتمند در کنار خود خواهید داشت.

عوامل متعددی در ارتباط با رهبانیت بعدی من وجود دارد:

  • رایحه
  • وزن
  • الگوی تخم مرغ
  • جو در لانه
  • پس زمینه در هنگام تولید مثل
  • انواع غار

درجه بندی عطر وجود دارد «بوی خیلی خوب» تا «بدون بو». مورد دوم نشان می دهد که تخم مرغ کیفیت خوبی ندارد و هیولای داخل آن نیز کمیاب نیست. همین امر در این مورد نیز صدق می کند وزن. در اینجا درجه بندی های زیر وجود دارد:

  • خیلی سخت = خیلی خوب!
  • دشوار
  • کمی سنگین
  • طبیعی
  • ضربه محکم و ناگهانی
  • شعله ور
  • خیلی راحت= خیلی بد!
اگر هیولایی در لانه خوابیده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یواشکی به سمت بالا بروید و تخم مرغ را بردارید!اگر هیولایی در لانه خوابیده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یواشکی به سمت بالا بروید و تخم مرغ را بردارید!
اگر هیولایی در لانه خوابیده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یواشکی به سمت بالا بروید و تخم مرغ را بردارید! (منبع تصویر: اسکرین شات گیگا)

سبک، جو و عوامل دیگر برای هیولاهای قدرتمند

بوی و وزن دو عامل مهم در تشخیص آنچه در پشت پوسته سخت است هستند. را مدل به شما کمک می کند تعیین کنید چه نوع Monstie در انتظار شماست. هر یک از 11 نوع دارای یک الگو هستند که می توان به وضوح به آنها اختصاص داد.

مجموعه ای از تصاویر زیر تمام سبک ها و انواع Monsties را در Monster Hunter Stories به شما نشان می دهد:

به علاوه، این کار را می کند حال و هوای ساختمان هیولا عامل دیگر. اگر خوب و کم خطر باشد، شانس یافتن یک تخم مرغ با کیفیت کمی افزایش می یابد. با تنظیم معمولی، همه چیز از کیفیت بالا تا کیفیت پایین گنجانده شده است. غارهای خطرناک یک اتفاق هستند. اگر خطر بسیار زیاد باشد و حریفان خطرناک زیادی وجود داشته باشد، تخم‌ها در لانه بعدی کیفیت عالی دارند.

هنگام بیرون آمدن تخم مرغ، به آن ضربه بزنید تا جوایز Monsty خود را دریافت کنید.هنگام بیرون آمدن تخم مرغ، به آن ضربه بزنید تا جوایز Monsty خود را دریافت کنید.
هنگام بیرون آمدن تخم مرغ، به آن ضربه بزنید تا جوایز Monsty خود را دریافت کنید. (منبع تصویر: اسکرین شات گیگا)

آیا می دانید که … منبا ما هم بیا تکه های تخم مرغ هیولاها؟ این قسمت ها را در دنیا جستجو کنید و باس ها و دیگر دشمنان را به سختی شکست دهید تا به طور تصادفی آنها را به دست آورید. تخم های متشکل از خرده ها معمولاً به هیولاهایی تبدیل می شوند که در مناطقی که خرده ها پیدا شده اند نیز زندگی می کنند.

مدتی پیش آنها می مانیم غارهاکه قبل از رفتن به لانه وارد آن می شوید. از بیرون به آن نگاه کنید. ساختمان‌های هیولاهای معمولی را خیلی سریع می‌شناسید، زیرا آنها به طور طبیعی در داستان‌های شکارچی هیولا آمده‌اند.

نوع غار تخم مرغ در لانه
غار معمولی تخم مرغ مرحله پایین
غار نقره* برای تخم مرغ طبیعی مضر است
غار طلایی (نادر) تخم مرغ معمولی تا خوب
غارهای خصوصی تخم‌های ویژه در اینجا ظاهر می‌شوند که هرگز تصادفی نیستند، اما برای همه بازیکنان یکسان هستند.
غار سرخ (بسیار نادر) تخم مرغ بسیار خوب، اما همچنین دشمنان بسیار قدرتمند

*غارهای نقره ای تنها زمانی ظاهر می شوند که تعدادی از ماموریت های روستاییان را تکمیل کنید

غارهای سرخ دلیل نادر بودن آنها این است که شما آنها را فقط پس از تکمیل ماموریت های اصلی پیدا می کنید. با این حال مراقب باشید. شکست دادن هیولاهایی که در این سازه ها پیدا می کنید بسیار دشوار است. علاوه بر این عوامل، شما باید به پس زمینه زمانی که تخم مرغ از تخم خارج می شود نیز توجه کنید. بنابراین پس زمینه می تواند آبی یا زرد باشد. با این حال، ما هنوز نتوانسته ایم بررسی کنیم که چه چیزی این تفاوت را ایجاد می کند.

اکنون که می دانید در مورد تخم مرغ باید به دنبال چه چیزی باشید، می توانید قسمت اول سری انیمیشن Monster Hunter را تماشا کنید تا آرامش داشته باشید:

Monster Hunter Stories – Ride On: قسمت آزمایشی سریال جدید مورد علاقه خود را اینجا ببینید!

ساختارهای هیولایی خاص را پیدا کنید

برخی از ساختمان‌ها و لانه‌ها تنها زمانی ظاهر می‌شوند که یک هیولای خاص نزدیک خود را در نبرد شکست دهید. اگر پس از شکست فرار کند، یک لانه نزدیک روی نقشه شما مشخص می شود. نام غار نیز به چشم می خورد.

ابتدا داستان را در منطقه مربوطه کامل کنید. تنها پس از آن است که هیولاها پس از مبارزه فرار می کنند. قبل از آن، شما فقط آنها را شکست دادید.

برای افزایش بیشتر شانس خود، باید پینت بال 3 قبل از اینکه حریف روی زمین بیفتد از آن استفاده کنید. این احتمال فرار هیولا را افزایش می دهد. همچنین زره مخصوصی وجود دارد که می توانید بپوشید، که شانس شما را حتی بیشتر می کند. لطفا توضیحات تجهیزات را بخوانید. کاربر در gamefaqs.com قرار دارد گادبیل او تلاش کرد تا تمام تخم‌هایی را که تاکنون پیدا کرده بود بنویسد – و همچنین نام هیولایی که از آن بیرون آمده‌اند.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع